شماره‌ی خبر : ‌63878 | تعداد بازدید : 1396
چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 14:31

تصمیم گیری پیرامون تیم‌های غیر فوتبالی باشگاه مس در کارگروه استانداری کرمان

به گفته مدیرعامل باشگاه مس کرمان، تصمیم نهایی در رابطه با تیم های غیر فوتبالی زیر مجموعه باشگاه مس به بعد از برگزاری جلسه کارگروه در استانداری موکول شد.

تصمیم گیری پیرامون تیم‌های غیر فوتبالی باشگاه مس در کارگروه استانداری کرمان

به گفته مدیرعامل باشگاه مس کرمان، تصمیم نهایی در رابطه با تیم های غیر فوتبالی زیر مجموعه باشگاه مس به بعد از برگزاری جلسه کارگروه در استانداری موکول شد.

به گزارش روبط عمومی باشگاه مس؛ آقای پرویز ابراهیمی مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در رابطه با آخرین تصمیم باشگاه صنعت مس پیرامون تیم های غیرفوتبالی زیرمجموعه این باشگاه گفت: هفته گذشته مصوبه ای در جلسه هیات مدیره باشگاه تصویب شد که بر اساس آن باشگاه صنعت مس برای فصل پیش رو خود، امتیاز تمام تیم های غیر فوتبالی زیرمجموعه خود از جمله هندبال، بسکتبال، دوچرخه سواری، تکواندو، کاراته و غیره را به هیات این رشته های ورزشی واگذار خواهد کرد و باشگاه مس تنها در رشته فوتبال و با برنامه ای مدون با هدف صعود به لیگ برتر در فصل 98_99 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

آقای ابراهیمی در ادامه افزود: اما با مشورت و هماهنگی با تعدادی از مسوولین، تصمیم بر آن شد کارگروهی متشکل از نمایندگان محترم مجلس، باشگاه مس و اداره کل ورزش و جوانان استان با محوریت استاندار محترم برگزار و در خصوص واگذاری تعدادی از تیم های غیر فوتبالی باشگاه مس به واحدهای صنعتی در استان تصمیم گیری شود.

مدیرعامل باشگاه مس در ادامه با بیان اینکه تصمیمات پیرامون سیاست های کلی باشگاه مس با در نظر گرفتن جمیع جهات اتخاذ خواهد شد گفت: شاید برخی ها بر این باور هستند که هیات مدیره باشگاه بر اساس تفکر شخصی و سلیقه ای این تصمیم را گرفته که بر همین اساس لازم است این نکته را یادآور شوم؛ باشگاه مس با توجه به تحمل هزینه های سنگین در فصل 97 - 98 مجبور است برای برنامه ریزی و پشتیبانی از تیم فوتبال و همچنین اصلاح ساختار باشگاه و برنامه ریزی جهت حمایت از ورزش همگانی و توجه ویژه به استعدادیابی در مناطق محروم، امتیاز برخی از تیم های زیرمجموعه خود را به هیئت های مربوطه و بعضی را هم به واحد های صنعتی به صورت کاملا رایگان واگذار نماید.

وی خاطرنشان کرد:  پس از برگزاری جلسه  کارگروه و همکاری سایر بنگاه های اقتصادی استان ، در خصوص مصوبه اخیر  در قبال تیم های غیرفوتبالی زیرمجموعه باشگاه تجدید نظر خواهد شد و تصمیم نهایی اتخاذ می گردد.

مدیرعامل باشگاه مس گفت: اگر برخی از بنگاه های اقتصادی و شرکت های دیگر شهر کرمان نیز فقط کمی به مسوولیت اجتماعی خود در قبال ورزش کرمان عمل می کردند در حال حاضر باشگاه صنعت مس کرمان برای اداره تیم های زیرمجموعه خود با مشکل و سختی مواجه نبود.

پرویز ابراهیمی در پایان گفت: در هر حال آنچه مسلم می نماید این نکته است که باشگاه صنعت مس نمی تواند به تنهایی جور عدم حمایت بنگاه های صنعتی کرمان از ورزش را بکشد و بایستی در این کارگروه تعدادی از این رشته ها به آنان واگذار گردد.


پنج‌شنبه 5 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 17:18
" باشگاه صنعت مس برای فصل پیش رو خود، امتیاز تمام تیم های غیر فوتبالی زیرمجموعه خود از جمله هندبال، بسکتبال، دوچرخه سواری، تکواندو، کاراته و غیره را به هیات این رشته های ورزشی واگذار خواهد کرد و باشگاه مس تنها در رشته فوتبال و با برنامه ای مدون با هدف صعود به لیگ برتر در فصل 98_99 به فعالیت خود ادامه خواهد داد." نمی دونم باید شاد بشم یا غمگین!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو