شماره‌ی خبر : ‌63860 | تعداد بازدید : 1808
چهارشنبه 28 فروردین ماه 1398 ساعت 09:09

حمید حسین خانی:شاکله تیم برای فصل بعد حفظ می شود

مربی تیم فوتبال مس پس از پیروزی دو بر صفر این تیم برابر شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آن ها بود.

حمید حسین خانی:شاکله تیم برای فصل بعد حفظ می شود

مربی تیم فوتبال مس پس از پیروزی دو بر صفر این تیم برابر شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آن ها بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید حسین خانی در خصوص بازی گفت: این برد را به هواداران خوبمان تبریک می گویم که صبور بودند. در هر صورت بدشانسی از مس دور نشد و در کنفرانس های قبلی هم گفتم که اگر شانس با مس به خصوص در بازی ملوان و مس رفسنجان یار بود و داور هم اذیت نمی کرد، هنوز برای صعود شانس داشتیم. بچه ها امروز برای دفاع از حیثیت خود تلاش کردند و شرمنده هواداران و رسانه ها نشدیم. دیر شده اما قول می دهم با انتخاب فرزاد حسینخانی تیم خیلی خوبی برای فصل آینده خواهیم بست و روی این مسئله در حال برنامه ریزی هستیم. نقاط ضعف خود را پوشش می دهیم تا تیم بهتری برای سال آینده مهیا شود.

وی که با تاکید یکی از خبرنگاران مبنی بر تقویت تیم در خارج از زمین روبرو شد گفت: شما بهترین مربی را بیاورید اما تا زمانی که اتحاد مسئولان در شهر نباشد تیم به لیگ برتر نمی رود. یک بار این را تجربه کردیم و به لیگ برتر صعود کردیم. یک نفر از فرزاد حسینخانی خوشش نمی آید و هرچه که لایق خودش است در فضای مجازی می نویسد. نام های بزرگی به کرمان آمدند اما چه گلی به سر ما زدند؟ در حالی که خیلی راحت اسطوره شهرمان را می سوزانیم. پژمان نوری هم مثل حسینخانی است اما بینید چگونه با او برخورد کردند و نوع برخورد با فرزاد را هم ببینید.

مربی مس ادامه داد: همه می دانند پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و پیکان و تیم های دیگری فرزاد را می خواستند اما او وفاداری را معنا کرد و الان هم در این سن با دل و جان بازی می کند. باید به او تبریک گفت که با تمام وجود زحمت می کشد اما یکسری آدم به ظاهر دوست از پشت خنجر فرو می کنند. تیم پشتیبانی مس باید قوی شود. مگر فرزاد گناه کرده که بعد از تصمیم باشگاه هدایت تیم را به عهده گرفت در حالی که هیچ کسی این کار را نمی کرد. چرا حمایت نمی شود و در فضای مجازی می گویند با چه دستاوردی سرمربی مس شده! گل گهر سه سال ثبات داشته و اگر به لیگ برتر صعود نمی کرد جای تعجب داشت. هدفمند و منسجم عمل کردن باعث موفقیت می شود.

وی در مورد برنامه و تفکر فرزاد حسینخانی برای بستن تیم فصل آینده گفت: باید ببینیم وضعیت مالی باشگاه چگونه خواهد بود. قول می دهم 75 تا 80 درصد تیم فعلی حفظ شوند اما در فوتبال فقط مسائل فنی و تاکتیکی دخیل نیست. شما نوع فوتبال تیم را در نیم فصل اول و نیم فصل دوم آنالیز کنید و ببینید چقدر فرصت خلق کردیم و در مقابل تیم های حریف از تک فرصت خود استفاده کردند و این از بدشانسی ما بود. همین امروز مگر فوتبال بدی بازی کردیم؟ هرچه تیم هماهنگ تر باشد بهتر نتیجه می گیرد و به همین دلیل سعی داریم اسکلت تیم را حفظ کنیم و نفراتی را جایگزین سجاد حیدری، مهدی تیکدری، خرسندنیا و امیرحسین نادم کنیم که جدا شده اند. آنالیز انجام می دهیم تا بتوانیم بازیکنانی هم سطح باید نفرات فعلی جذب کنیم و سال آینده پاسخگوی محبت مردم باشیم.

حسینخانی در مورد اتفاقات اخیر بین مهدی تیکدری و مس کرمان که این بازیکن اعلام کرده حسینخانی را حلال نمی کند، گفت: اصول حرفه ای گری بازیکن را موظف می کند که به قراردادش پایبند باشد. سوالی دارم از مهدی تیکدری که آیا پایبند بوده؟ از یک طرف می گوید نمی بخشم اما از طرفی دیگر استوری برای تیم تراکتورسازی می گذارد؛ استوری او را باور کنیم یا مصاحبه اش با ورزش سه؟ مهدی باید قبول کند که خطا کرده است. قانون و اصول حرفه ای را زیر پا گذاشته؛ تو با مس قرارداد داشتی چطور قبل از پایان قرارداد اجازه مذاکره و توافق و عقد قرارداد با تراکتورسازی را پیدا کردی؟ نوع فوتبالش در نیم فصل دوم را در مقایسه با نیم فصل اول ببینید؛ آیا همان بازیکن بود؟ کسی او را به تهران برده و نشسته سر میز مذاکره و به او گفتند مراقب ساق هایت باش! این به دور از معرفت است. نه من و نه فرزاد جلوی پیشرفت بازیکن را نمی گیریم. فرشید باقری، احمد زنده روح، میلاد فخرالدینی و حجت صدقی افتخار ما هستند و اگر در لیگ یک باشیم و یک تیم خوب تیکدری را بخواهد کسی جلوی او را نخواهد گرفت. اما باید با عزت و احترام جدا می شد. الان هم برای او آرزوی موفقیت دارم اما نباید در حق مسئولین و هواداران ظلم می کرد. ما از این رفتارهای بازیکنان آسیب دیدیم و این مسائل هم در ناکامی مس دخیل بوده  و فقط فنی نبود.

(تنظیم: میلاد بحرینی)


چهارشنبه 28 فروردین ماه 1398 ساعت 12:28
حرف حساب...ایشالا سال بعدبه لیگ برترصعودمیکنیم
زمانی پور
0
0
چهارشنبه 28 فروردین ماه 1398 ساعت 21:26
بله درسته واقعا حرف دل خیلی از هوادارارو زدین ادم حالش گرفته میشه بازیکن رسیده جایی که باید به تیم کمک کنه .جنبه مالی و نگامیکنه و هوادارا..... متاسفانه تواین زمینه باشگاه مس داره کوتاهی میکنه واز پایه رو این مسایل بیشترکارکنه.کاش مهدی میموندو حداقل توفصل بعدکلی میتونستیم روش حساب کنیم.ایکاش احمدحسن زاده رومیتونستیم بیاریم.
جمعه 30 فروردین ماه 1398 ساعت 14:42
چقدر باید حسرت بخوریم؟؟خسته شدیم بخدا
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز