شماره‌ی خبر : ‌63811 | تعداد بازدید : 1395
چهارشنبه 7 فروردین ماه 1398 ساعت 10:25

آرتا: نباید از تیم ملی امید ناامید شد

در مرحله اول برای ما صعود از این مرحله بسیار مهم بود که خوشبختانه محقق شد هرچند ما می بایست به عنوان تیم اول صعود کنیم و کاملا شایستگی این موضوع را نیز داشتیم

آرتا: نباید از تیم ملی امید ناامید شد

علیرضا آرتا مدافع تیم فوتبال مس کرمان که به عنوان تنها بازیکن لیگ یکی این تیم، در ترکیب ثابت تیم در سه بازی دور مقدماتی المپیک 2020بازی کرد و به همراه این تیم به دور بعد رقابت ها صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم ملی امید کشورمان پس از سه بازی که در تهران برابر تیم های امید ترکمنستان، یمن و عراق انجام داد، با کسب دو پیروزی و یک تساوی به عنوان تیم دوم جواز صعود به دور بعد رقابت ها صعود کرد که آرتا درهر سه بازی به صورت فیکس به میدان رفت.

مدافع ملی پوش تیم مس پس از اتمام رقابت های دور مقدماتی و صعود به دور بعد گفت: در مرحله اول برای ما صعود از این مرحله بسیار مهم بود که خوشبختانه محقق شد هرچند ما می بایست به عنوان تیم اول صعود کنیم و کاملا شایستگی این موضوع را نیز داشتیم و در بازی برابر تیم ملی امید عراق اگر مهاجمان ما در زدن ضربات اخر دفت بیشتر داشتند قطعا این اتفاق نیز رخ می داد و ما به عنوان صدرنشین راهی دور بعد می شدیم.

آرتا با انتقاد از کسانی که نسبت به صعود تیم ملی امید ابراز ناامیدی می کنند گفت: نمی دانم چرا برخی به دنبال قصاص پیش از جنایت هستند و در حالی که تیم ما شانس صعود به المپیک را دارد با صخبت هایشان نسبت به تیم امید ابراز ناامیدی می کنند. ما تیم بسیار خوب با کادرفنی عالی داریم که قطعا در دور دوم مسابقات با حمایت بیشتر شرایط صعود را خواهد داشت و از این رو خیلی زود است که با این صحبت ها بچه های تیم را نسبت به هدف ناامید سازند.    


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو