شماره‌ی خبر : ‌63727 | تعداد بازدید : 2107
شنبه 4 اسفند ماه 1397 ساعت 12:00

مدیرعامل باشگاه مس:بنا را بر بازسازی اتحاد پیرامون تیم مس گذاشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان مهمترین عامل ناکامی تیم فوتبال مس در همه سال های اخیر را حاشیه های فراوان و عدم فضای همدلی در این تیم برشمرد و بر شکستن این فضا برای رسیدن به موفقیت تاکید نمود.

مدیرعامل باشگاه مس:بنا را بر بازسازی اتحاد پیرامون تیم مس گذاشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان مهمترین عامل ناکامی تیم فوتبال مس در همه سال های اخیر را حاشیه های فراوان و عدم فضای همدلی در این تیم برشمرد و بر شکستن این فضا برای رسیدن به موفقیت تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ آقای پرویز ابراهیمی در ابتدای گفت و گو خود با برنامه تلویزیونی عصر ورزش گفت: در همین ابتدا لازم می‌دانم که تشکر داشته باشم از مردم دیار کریمان، مسئولین شریف استانی، نمایندگان محترم کرمان، هواداران باغیرت باشگاه، پیشکسوتان دلسوز و همکاران عزیزم در باشگاه مس کرمان که در روزهای گذشته در کنار ما برای موفقیت باشگاه مس تلاش داشتند.

ایشان در رابطه با آخرین تصمیم گیری های انجام شده پیرامون تیم فوتبال مس گفت: از اواخر نیم فصل اول و در شروع بازی‌های دور برگشت مشکلاتی به وجود آمد که سبب شد تیم نتایج مطلوب خود را کسب نکند. با این وجود ما حمایت کاملی را از آقای دست‌نشان سرمربی تیم به عمل آوردیم تا بتوانیم در ادامه راه با حضور ایشان مسیر را با موفقیت ادامه دهیم. اما متاسفانه در چند بازی تیم نتوانست نتایج لازم را کسب کند تا مجموعه زیر فشار قرار بگیرد و در این شرایط لازم بود که برای تغییر وضعیت و برون رفت از این شرایط، تصمیماتی اتخاذ شود.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان افزود: در این وضعیت جلساتی با هیات مدیره و کارشناسان برگزار کردیم و مقرر شد با دادن استراحت به آقای دست‌نشان، در یک فضای منطقی و بدور از احساسات، برای تیم تصمیم گیری منطقی صورت پذیرد.

ایشان بابیان اینکه یکی از مهمترین عوامل ناکامی تیم فوتبال مس در تمامی سال‌های اخیر وجود حواشی بسیار زیاد و عدم همدلی پیرامون این تیم بوده است افزود: از ابتدای کار خود در باشگاه مس، بنا را بر حذف حواشی و بازسازی اتحاد پیرامون تیم مس قرار داده‌ایم و  برای تحقق هدف صعود به لیگ برتر، با حضور دلسوزان واقعی تیم فوتبال مس مقرر شد که از نیروهای بومی برروی نیمکت تیم فوتبال مس بهره ببریم.

آقای ابراهیمی مشکلات تیم فوتبال مس را غیر فنی برشمرد و گفت: در جمع‌بندی‌هایی که صورت گرفت نتیجه گرفتیم در شرایط فعلی نیروهای بومی کرمانی برروی نیمکت خیلی بیشتر از مربیان دیگر برای هدایت مس مفید خواهند بود و از همین رو آقای فرزاد حسین‌خانی که از چهره‌های شاخص تیم فوتبال مس کرمان محسوب می‌شود، به عنوان مسئول فنی اصلی تیم معرفی شدند و  در کنار ایشان از نیروهای بومی به عنوان دستیار نیز بهره خواهیم برد.

مدیرعامل باشگاه مس افزود: خوشبختانه این تصمیم در بازی با قشقایی خیلی خوب جواب داد و انشاالله تیم با همین روند همدلی و روحیه عالی خود در بازی‌های پیش رو از جمله بازی بعد برابر خونه به خونه به میدان خواهد رفت و نتیجه لازم را کسب خواهد کرد.

آقای ابراهیمی در پایان اعلام کرد سیاست‌های کلان ورزش شرکت ملی صنایع مس و باشگاه مس کرمان در سال 98 را به طور مفصل با حضور در این برنامه تلویزیونی برای مخاطبان این باشگاه تشریح خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز