شماره‌ی خبر : ‌63688 | تعداد بازدید : 2783
دوشنبه 22 بهمن ماه 1397 ساعت 14:11

عذرخواهی سجاد حیدری از مدیریت و هواداران مس کرمان

بابت تمام اتفاقات پیش آمده از هواداران و مدیریت باشگاه عذرخواهی میکنم و امیدوارم در ادامه راه پاسخگوی لطف ایشان در رابطه با بخشش بنده باشم.

عذرخواهی سجاد حیدری از مدیریت و هواداران مس کرمان

سجاد حیدری، مهاجم این فصل صنعت مس کرمان در بازی های ابتدایی این فصل از لیگ دسته اول کشور به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم، گل های مهمی را برای نارنجی پوشان به ثمر رساند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حیدری باتوجه به مصدومیت و برخی مشکلات، مدتی در کنار تیم حاضر نبود اما در آغاز نیم فصل دوم، برای ادامه حضورش در ترکیب نارنجی پوشان با عذرخواهی از هواداران، آمادگی خود را برای بازگشت به تیم اعلام کند.

حیدری اما در بازی با گل گهر سیرجان پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی، بازهم دچار مصدومیت شد تا سه بازی حساس بعدی مسی ها را از دست بدهد.

 اما مهاجم گلزن مسی ها اکنون با رفع مصدومیت و باحضور در تمرین این تیم و حضور در جمع هواداران مس از بازگشت خود و تیم مس کرمان به روزهای خوب می گوید.

سجاد حیدری  ضمن تشکر از آقای ابراهیمی مدیرعامل باشگاه مس کرمان می گوید: ایشان  آشنا به مسائل مدیریت ورزشی می باشد و از جزئیات اتفاقات تیم در این فصل نیز آگاه است  و امیدوارم با حضور ایشان باردیگر تیم در مسیر صعود به لیگ برتر قرار گیرد و با نتایج پیش رو مجددا جایگاه خود را در بالای جدول کسب نمائیم. من برای تحقق رویای صعود مس به کرمان آمده ام و تشکر می کنم که فرصت انجام آن در اختیارم قرار داده شود.

این بازیکن مس بابت مسائل و حاشیه هایی که در رابطه با او در هفته های پیش شکل گرفت از مدیریت و هواداران مس عذرخواهی کرد و گفت: بابت تمام اتفاقات پیش آمده از هواداران و مدیریت باشگاه عذرخواهی میکنم و امیدوارم در ادامه راه پاسخگوی لطف ایشان در رابطه با بخشش بنده باشم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا