شماره‌ی خبر : ‌63659 | تعداد بازدید : 1496
یکشنبه 14 بهمن ماه 1397 ساعت 10:19

سرمربی تیم فوتبال مس:این اختلاف امتیاز ما را از صعود ناامید نمی‌کند

خوشبختانه تماشاگران فهیم کرمان بازی‌های خیر تیم ما را دیدند و مشاهده کردند که متاسفانه موقعیت هایمان تبدیل به گل نمی شود . این را بدانید در لیگ یک این اختلاف امتیاز نمی تواند ما را از صعود به لیگ برتر ناامید کند.

سرمربی تیم فوتبال مس:این اختلاف امتیاز ما را از صعود ناامید نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که اختلاف امتیاز این تیم با بالای جدول و جایگاه تیم های صعود کننده، به گونه‌ای نیست که تیم مس از رسیدن به آن ناامید باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نادر دست‌نشان در گفتگو با خبرگزاری‌ها پیرامون آخرین وضعیت تیم مس گفت: خوشبختانه تماشاگران فهیم کرمان بازی‌های خیر تیم ما را دیدند و مشاهده کردند که متاسفانه موقعیت هایمان تبدیل به گل نمی شود . این را بدانید در لیگ یک این اختلاف امتیاز نمی تواند ما را از صعود به لیگ برتر ناامید کند.

دست‌نشان فشار روانی و حواشی ایجاد شده برای تیم او را در عدم تمرکز بازیکنانش در زدن ضربات آخر بی‌تاثیر نمی داند و می‌گوید: برخی با حواشی که در هفته‌های اخیر برای تیم مس ایجاد کردند و برروی تداوم آن نیز اصرار دارند،تنها به من ضربه نمی‌زنند بلکه تیم را با چالش و دردسر روبرو می‌کنند و بهرشکل بازیکنان ما را تحت تاثیر اقدامات خود قرار می‌دهند. چنین اقداماتی، اتمسفر تیم مس را به هم می ریزد و نتیجه اش همین می شود که می بینیم وگرنه بازیکنان باهوش و بزرگی مثل مهدی تیکدری واحسان جودکی بازیکنانی نیستند که این فرصت ها را از دست بدهند. این فرصت سوزی ها در این چند بازی اخیر مدام در حال تکرار است که نمی‌تواند فقط فنی باشد. آیا همین موضوع  که به آن اشاره کردم کافی نیست تا متوجه شوید قصد این جریان که من او را خوب هم می شناسم تنها تخریب فوتبال کرمان است ؟

سرمربی مس به حواشی قبل از بازی با اکسین اشاره کرد و ادعاهایی که برای استفاده از جادوگری پیرامون او منتشر شده است و می گوید: سوال من از همه کسانی که این ادعای مسخره را مطرح می کنند این است که اگراین موضوع حقیقت داشته باشد چرا باید ما در این 5 دیدار اخیر در صورتی که 16 موقعیت گل ایجاد کرده ایم  تنها یک گل بزنیم؟! یعنی ما از جادوگر به سود رقیبان‌مان استفاده کرده ایم؟! برخی باید برای طرح این ادعاهای خود خجالت بکشند و از روی مردم و هواداران یک تیم بابت ایجاد حواشی این چنینی شرم کنند.

 


یکشنبه 14 بهمن ماه 1397 ساعت 12:20
روحیه ی تکاوری ک می گن اینه!
یکشنبه 14 بهمن ماه 1397 ساعت 23:15
راهکار حل اختلاف امتیاز.حل اختلاف مسولین است................
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا