شماره‌ی خبر : ‌63652 | تعداد بازدید : 1940
شنبه 13 بهمن ماه 1397 ساعت 08:57

دست‌نشان: هنوز می‌توانیم به جمع مدعیان صعود بازگردیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با وجود نتایج هفته‌های اخیر این تیم، شرایط جدول و تیم خود را به گونه‌‌ای توصیف کرد که این تیم می‌تواند به جمع مدعیان صعود بازگردد.

دست‌نشان: هنوز می‌توانیم به جمع مدعیان صعود بازگردیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با وجود نتایج هفته‌های اخیر این تیم، شرایط جدول و تیم خود را به گونه‌‌ای توصیف کرد که این تیم می‌تواند به جمع مدعیان صعود بازگردد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نادر دست نشان پس از پایان بازی با گل ریحان البرز در جمع خبرنگاران گفت : بازی سنگینی بود تیم گل ریحان با سیستم برابر ما قرار گرفته بود که با توپ های بلند دفاع ما را تحت فشار بزارند که از لحاظ ایجاد موقعیت نیز موفق نبودند و دفاع ما در هر موقعیت عملکرد خوبی داشت و در فاز حمله خوب نبودیم و درنیمه اول فقط یک موقعیت صد در صد گلزنی را داشتیم.

دست نشان افزود : در نیمه دوم علارغم نیمه اول سه موقعیت صد در صد گلزنی را در دقیقه 90 بازی بدست آوردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

سرمربی مس با انتقاد از اشتباه داوری در این بازی بیان داشت : یک اوت اشتباه در نیمه زمین گل ریحان به نفع این تیم موجب شد که همان اوت تبدیل یک خطا در زمین ما شده و با ارسالی که انجام شد دفاع توپ را به کرنر زده و از روی همان کرنر تیم حریف به گل رسید.

او اضافه کرد : در طول بازی موقعیت انچنانی ایجاد نشد تا دروازه بان ما را به زحمت بیاندازد اما در کل قسمت گل ریحان بود که در این بازی پیروز شود و این پیروزی را به آنها تبریک می گویم.

وی در خصوص عملکرد داوری در رقابت های لیگ یک بیان کرد : داوران قضاوت خوبی را انجام می دهند و اشتباه را ما انجام می دهیم اعتراض کرده و انتقاد می کنیم و باید از اشتباهات داوران اطاعت کنیم!

دست نشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با باشگاه مس ادامه همکاری خواهد داد یا خیر گفت : من مشکلی ندارم و ادامه خواهم داد تیم من در بازی امروز 4 موقعیت صد در صد را از دست داد و در بازی های اخیر نیز موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم.

او اضافه کرد : روی بازیکنانم فشار زیای حاکم است اما امروز بازی خوبی را ارائه دادند.

سرمربی مس در خصوص آینده تیم مس و اینکه مجدد به جمع مدعیان خواهد پیوست یا خیر تصریح کرد : قطعا به جمع مدعیان برخواهیم گشت چرا که تیم خوبی را داریم و بازیکنام به خاط تیم و هواداران تمام تلاش خود را انجام می دهند.


شنبه 13 بهمن ماه 1397 ساعت 11:06
ایشالا برگردیم سرمربی خوبی داریم.اگه اختلافات توباشگاه مس تموم بشه برمیگردیم
شنبه 13 بهمن ماه 1397 ساعت 16:05
آقای دست نشان شما مرتبا به داوری اعتراض دارید و همیشه قسمتی از باخت رو به داوری نسبت میدین و باعث میشه تیم احساس کنه کارش خوبه داور مشکل داره بهتر نیست به جای بحث در مورد داوری تمام تمرکز شما به تیم معطوف باشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز