شماره‌ی خبر : ‌63641 | تعداد بازدید : 3102
چهارشنبه 10 بهمن ماه 1397 ساعت 09:22

انتخاب آقای پرویز ابراهیمی به عنوان مدیر عامل باشگاه مس کرمان

در پی تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه مس کرمان و پیشنهاد انتخاب آقای پرویز ابراهیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان و موافقت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی شرکت ملی صنایع مس،ایشان به سمت مدیرعامل باشگاه مس منصوب گردید

انتخاب آقای پرویز ابراهیمی به عنوان مدیر عامل باشگاه مس کرمان

 در پی تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه مس کرمان و پیشنهاد انتخاب آقای پرویز ابراهیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان و موافقت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی شرکت ملی صنایع مس، ایشان به سمت مدیرعامل باشگاه مس منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان، حجت الاسلام و المسلمین توحیدی در رابطه با این موضوع بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بر پیامبر رحمت واهل بیت عظیم الشان سلام بر هواداران همیشه سرافراز باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان روزی که مسولیت ورزش حرفه ای شرکت مس را پذیرفتم چند آرزو را در دل داشتم که در سخنرانی ها و جلسات همواره مطرح کردم.

اولین آرزویم قهرمانی فوتسال مس سونگون ورزقان در آسیا بود که با وجود مسائل و رفتارهای غیرکارشناسی، والبته ایستادگی و همت مسولان شرکت به این آرزو دست یافتیم که بعلاوه قهرمانی، برای اولین بار در تاریخ فوتسال باشگاهی ایران جزو شش تیم برتر جهان شدیم. وامروز تیم های بزرگ دنیا آرزوی بازیکنان ما را دارند.

آرزوی دیگر صعود دو تیم بزرگ مس کرمان و مس رفسنجان به لیگ برتر بود و هست که تمامی همت و تلاشم در طول این مدت صرف این هدف شد. آرزوی دیگرم، توسعه ورزش بانوان بعنوان بخش مهمی از جامعه که همواره در میادین جهانی با حفظ ارزشها حضور و مورد تکریم مقام معظم ولایت قرار گرفته اند بود.

انتخاب جناب آقای دکتر قرائی آغازی بود برای یک حماسه که بحمدالله با روحیه ایثاری که داشتند بخشی از آن محقق شد ولی در نیمه راه مقررات فدراسیون فوتبال مانع ادامه خدمت ایشان شد. بعد از آن احساس کردم از میان جوانان کرمانی کسی را انتخاب کنم که هم تحصیلات دانشگاهی دارد و هم دانش فوتبالی و هم از خانواده مس و باشگاه است. لذا جناب آقای مهندس محمد کهندل را برای مدت سه ماه بعنوان سرپرست باشگاه برگزیدم. هواداران عزیز و بزرگوار از مدتی قبل جمعی از پیشکسوتان عزیز با حمایت بعضی از مقامات در لیست های جداگانه افرادی را به شرکت معرفی تا پس پایان مدت سرپرستی جناب آقای کهندل، یکی از آنها منصوب گردند.

اینجانب ضمن احترام ویژه به پیشکسوتان بزرگوار و هیئت مدیره ارجمند که وزنه های قابل اتکا ورزش کرمان هستند، بخاطر جمع کردن اختلافات و ایجاد یکدلی میان هواداران که آنها نیز سرمایه های اصلی و واقعی باشگاه هستند و می بایست فارغ از هرگونه تعلقات غیرورزشی با حضور پرشکوه خود ورزشگاه را برای پیروزی پر کنند، بامشورت با جمعی از بزرگان ورزشی و هیئت مدیره باشگاه، جناب آقای پرویز ابراهیمی به عنوان عضو هیئت مدیره منصوب و سپس در جلسه مورخه 9 /11 /97 هیئت مدیره به اتفاق آراء به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی و رزشی صنعت مس کرمان منصوب شدند تا از امروز مسوولیت باشگاه را به دست گیرند.

باشد تا با حمایت جدی شما عزیزان و کنار رفتن اختلافات و ایجاد همدلی بیشتر، آرزوی نهفته در دل هزاران هوادار پاک سرشت و پرشور کرمانی که صعود قاطعانه تیم به لیگ برتری را می خواهند محقق شود. بنده به عنوان نماینده مدیرعامل محترم شرکت صنایع ملی مس ایران همچنان بر این آرزو پافشاری می کنم که باعنایت خداوند متعال و یکدلی شما هواداران عزیز و مسوولان محترم، تیم فوتبال مس کرمان باید به لیگ برتر صعود کند و برای این مهم همان طورکه تاکنون همه امکانات لازم مادی و معنوی بویژه بودجه کامل و قانونی در اختیار باشگاه گذاشته شده با قدرت و در محدوه قانون و اختیارات ادامه خواهدداشت و لذا این شما هواداران بزرگوار هستید که با عشق به باشگاه خود از هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده و هرگونه تخریب و شایعه را با قدرت و بصیرت دفع خواهید کرد.

امیدوارم مدیرعامل واعضای هیئت مدیره و بقیه ارکان باشگاه نیز در چهارچوب قوانین، مقررات و ابلاغیه ها حداکثر تلاش را برای صعود تیم بنمایند. پیروز و موفق باشید. برادر کوچک شما و هوادار تیم های مس:

مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

علی اصغر توحیدی


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز