شماره‌ی خبر : ‌63600 | تعداد بازدید : 2072
شنبه 29 دی ماه 1397 ساعت 08:39

دست‌نشان:مسئولیت فنی شکست با من است و شرمنده هواداران شدیم/حرف برای این باخت زیاد است

ما به پیروزی و موفقیت تیم در این فصل ایمان داریم و کسانی که در روزهای شکست در کنار تیم ما قرار دارند و ما را همراهی می‌کنند، در روز پیروزی انشاالله بیش از همه در شادی آن شریک خواهند بود.

دست‌نشان:مسئولیت فنی شکست با من است و شرمنده هواداران شدیم/حرف برای این باخت زیاد است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که پس از شکست تیمش برابر گل‌گهر سیرجان ترجیح داد در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت نکند تا به برخی از حواشی تیم دامن نخورد، در گفتگو با پایگاه خبری ورزش کرمان به سوالات راجع به این بازی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نادر دست‌نشان در بخشی از صحبت‌های خود به شکست تیم مس اشاره می‌کند و می‌گوید: پیش از هر بحثی مسئولیت فنی این شکست با من است و تیم ما شرمنده حضور هواداران در این بازی شد که نتوانست آن‌ها را شاد به خانه برگرداند.

سرمربی تیم مس با بیان اینکه بازیکنان مس بی‌غیرت نیستند گفت: بازیکنی مثل میلاد باقری 40 دقیقه با ابروی شکافته بازی کرد و حتی بعد از تعویض از اینکه نمی‌توانست بیشتر به تیم کمک کند ناراحت بود. هرچند بازیکنان ما اگر در امر گلزنی دقت بیشتری می‌داشتند قطعا نتیجه متفاوت می‌شد.

وی افزود: متاسفانه همه فوتبال بحث فنی نیست و حواشی نیز بر مجموعه یک تیم بابت کسب نتیجه اثر دارد. موارد حاشیه‌ای زیادی وجود دارد و حرف برای این باخت زیاد است که شاید طرح آن‌ها در این شرایط بیشتر شبیه خودزنی باشد اما سرانجام روزی عنوان می‌شوند و سناریوهایی که برای ایجاد حاشیه در تیم مس نوشته شده است مطرح می‌گردند کمااینکه نزدیکان به تیم از آن‌ها خبر دارند.

دست‌نشان با اشاره به داور بازی گفت: خیلی‌ها به من خرده می‌گیرند که زیاد در رابطه با داوری صحبت می‌کنم و یا نتیجه را به گردن آن‌ها می‌اندازم اما شما در همین مسابقه نیز دیدید که پنالتی روی تیکدری و هند پنالتی بازیکن گل‌گهر به راحتی اعلام نشد و بازیکن گل‌گهر نیز اخراج نگردید. حالا که برای داوری‌ها موضع داریم و به نوعی متضرر سوت‌های آن‌ها هستیم این روند ادامه دارد و مطمئن باشید اگر روزی برابر این مسائل سکوت کنیم خیانت در حق تیم و بازیکنان شده است که به راحتی در زمین علیه آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

سرمربی مس ادامه می دهد: پیش از بازی نیز گفته بودم برد یا باخت در بازی گل‌گهر تمام صعود و یا عدم صعود به لیگ برتر نیست... هنوز بیش از ده هفته از لیگ یک باقی است که می‌تواند به اندازه همین بازی سرنوشت‌ساز باشد. ما به پیروزی و موفقیت تیم در این فصل ایمان داریم و کسانی که در روزهای شکست در کنار تیم ما قرار دارند و ما را همراهی می‌کنند، در روز پیروزی انشاالله بیش از همه در شادی آن شریک خواهند بود.

 


شنبه 29 دی ماه 1397 ساعت 10:58
من به این تیم امید دارم میدونم ما میتونیم فقط نباید نا امیدشد
یه طرف دار
0
2
شنبه 29 دی ماه 1397 ساعت 15:54
حیف از این پول ها که خرج این تیم کردین
هوادار مس
0
2
شنبه 29 دی ماه 1397 ساعت 22:40
ایشالا با کمک خدا و شما اقای دست نشان تیم مس صعود میکنه به لیگ برتر این حق مردم کرمان هست که مس به لیگ برتر صعودکنه چندساله آرزو به دل مردم مانده که هرحال به امید سال بعد
یکشنبه 30 دی ماه 1397 ساعت 15:09
گل گهر به حقش در این بازی رسید این تیم شخصیت لیگ برتر رو داره
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو