شماره‌ی خبر : ‌63535 | تعداد بازدید : 502
شنبه 8 دی ماه 1397 ساعت 09:47

رکورد صددرصد پیروزی برای بسکتبال مس در دور گروهی/صعود با اقتدار سروقامتان مس

تیم بسکتبال مس کرمان با پیروزی در آخرین بازی دور گروهی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، با رکورد صدرصد کسب پیروزی در بازی‌های این دور، بااقتدار تمام به دور پلی‌آف لیگ یک صعود کرد.

رکورد صددرصد پیروزی برای بسکتبال مس در دور گروهی/صعود با اقتدار سروقامتان مس

تیم بسکتبال مس کرمان با پیروزی در آخرین بازی دور گروهی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، با رکورد صددرصد کسب پیروزی در بازی‌های این دور، بااقتدار تمام به دور پلی‌آف لیگ یک صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سروقامتان مس کرمان در بازی ششم این فصل خود در کرمان میزبان تیم ایی دو جهرم بودند که با ارائه یک بازی عالی و تماشاگرپسند، با برتری در هر چهار کوارتر این مسابقه، در نهایت با نتیجه‌ی 78 بر 62 میهمان خود را در سالن شهید نصراللهی کرمان شکست دادند.

بسکتبالیست‌های مس در پایان بازی‌های دور گروهی خود از 6 بازی انجام شده به 6 پیروزی متوالی رسیدند و با ثبت 480 گلزده در برابر 417 گل خورده، با 12 امتیاز بالاتر از تیم‌های شهرداری بندرعباس، ایی دو جهرم و نیروی هوایی شیراز به دور پلی‌آف صعود کردند.

شاگردان آقای مهدوی منتظر اعلام حریف خود در دور بعد و تاریخ این بازی هستند. در این دور بسکتبالیست‌های مس در دو مسابقه پلی‌اف برابر تیم‌های گروه یک منطقه‌ی جنوب به میدان خواهند رفت که این مسابقات در سه بازی برگزار خواهد شد و هر تیم دو پیروزی از آن کسب کند،فاتح آن خواهد بود.

تیم بسکتبال مس با برتری در این دو مرحله‌ی پلی‌آف جواز صعود به لیگ برتر کشور را کسب خواهد کرد. 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو