شماره‌ی خبر : ‌591 | تعداد بازدید : 2433
سه‌شنبه 25 اسفند ماه 1394 ساعت 11:26

بگوویچ: داور پنالتی واضح ما را اعلام نکرد

زمانی که ما یک گل از حریف جلو بودیم داور بازی یک پنالتی خیلی واضح را به سود تیم ما اعلم نکرد و همان توپ در برگشت تبدیل به گل تیم گل‌گهر شد و از همین رو با قاطعیت می‌گویم که داور در نتیجه‌ی این بازی و گرفتن سه امتیاز از تیم ما دخالت داشت.

بگوویچ: داور پنالتی واضح ما را اعلام نکرد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از یک پنالتی واضح به سود این تیم گفت که در بازی با گل‌گهر توسط داور اعلام نشد.

وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی در خصوص اتفاقات و حواشی دیدار تیمش برابر گل گهر گفت:مطمئنا از نتیجه بدست آمده راضی نیستم ، زمانی که یک تیم موقعیت های گلزنی زیادی را از دست می دهد این امر راضی کننده نیست.

وی در ادامه افزود:زمانی که ما یک گل از حریف جلو بودیم داور بازی یک پنالتی خیلی واضح را به سود تیم ما اعلم نکرد و همان توپ در برگشت تبدیل به گل تیم گل‌گهر شد و از همین رو با قاطعیت می‌گویم که داور در نتیجه‌ی این بازی و گرفتن سه امتیاز از تیم ما دخالت داشت.

سرمربی مس کرمان از حمایت باشگاه مس کرمان و رسانه‌های این شهر نسبت به خود تشکر کرد و گفت: در کرمان همه حرفه‌ای رفتار کردند و برای همین مس کرمان شایسته‌ی صعود به لیگ حرفه‌ای است و امیدوارم در سال جدید شرایطی رقم بخورد که مس به حق مسلم خود کخ صعود به لیگ برتر است برسد.

همچنین مجید نامجو مطلق سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی برابر تیم مس کرمان در خصوص عملکرد بازیکنانش اظهار داشت:در مورد بازی امروز باید بگویم این بازی یکی از بهترین بازی هایی بود که دو تیم در طول لیگ انجام دادند، دو تیم در این دیدار موقعیت های گلزنی زیادی داشتند، مهاجمان تیم ما امروز از موقعیت های بدست آمده به خوبی استفاده نکردند و در نیمه اول همین امر تاثیر منفی بر روحیه بازیکنان ما گذاشت.

وی ادامه داد:در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم صحنه های گلزنی زیادی را روی دروازه تیم مس ایجاد کنیم و گل تساوی را نیز به ثمر برسانیم، در خصوص تیم مس هم باید بگویم این تیم با توجه به جایگاهش در جدول خیلی با تجربه عمل کرد و بازی خوبی را ارائه داد.


سه‌شنبه 25 اسفند ماه 1394 ساعت 21:55
حیف ازاین امتیازهایی که مس به این راحتی ازدست میده.امسال بهترین موقعیتیه صعودکنیم لیگ برتر
چهارشنبه 26 اسفند ماه 1394 ساعت 10:02
مشکلات داوری همیشه در لیگ یک بوده ما اگر میخواهیم صعود کنیم باید جوری بازی کنیم که هیچی جلودارمون نباشه باشگاه هم متاسفانه در واکنش نسبت به مسایل داوری ضعیف عمل کرده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز