شماره‌ی خبر : ‌586 | تعداد بازدید : 3231
شنبه 22 اسفند ماه 1394 ساعت 15:39

ملکی: تتوی دست من مربوط به یک ماه پیش بود

یش از یک ماه از تتویی که زدم می گذرد. پس از آن تتو در قائمشهر پنالتی گرفتم و در تبریز هم عملکرد خوبی داشتم. چرا تتو آن زمان در عملکرد من تاثیر نداشت؟! مطرح کردن این صحبت ها فقط برای ایجاد حاشیه است.

ملکی: تتوی دست من مربوط به یک ماه پیش بود

امروز یکی از سایت ها در مطلبی عنوان کرده که وینگو بگوویچ پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در رختکن، کورش ملکی دروازه بان مس را به دلیل بیدار ماندن تا دیروقت در شب قبل از بازی و همچنین تتو نمودن روی دست خود در چند روز قبل مورد انتقاد قرار داده است. این سایت همچنین در ادامه مطلب خود نوشته که هواداران مس در فضای مجازی اشتباه این دروازه بان را به دلیل حضور 2 ساله در مس رفسنجان عمدی دانسته اند!

اما کورش ملکی با رد تمام این شایعات به "کلوپ هواداران مس" گفت: این صحبت ها خنده دار است. پس از گلی که در دربی دریافت کردم، هواداران مس از اول تا آخر بازی تشویقم کردند و به من روحیه دادند. پس از بازی هم هیچ کدام از هواداران به من چیزی نگفته اند.

وی افزود: اینکه گفته اند بگوویچ در رختکن از من عصبانی بوده اصلا صحت ندارد. بگوویچ در رختکن هیچ حرفی به من نزد. شب قبل از هر بازی در هتل اسکان داریم. چگونه می توانم تا دیروقت بیدار بمانم؟! من اصول حرفه ای فوتبال را به خوبی می دانم.

ملکی در خصوص تتوی خود نیز گفت: بیش از یک ماه از تتویی که زدم می گذرد. پس از آن تتو در قائمشهر پنالتی گرفتم و در تبریز هم عملکرد خوبی داشتم. چرا تتو آن زمان در عملکرد من تاثیر نداشت؟! مطرح کردن این صحبت ها فقط برای ایجاد حاشیه است. تیم های رقیب سعی می کنند به هر طریقی تمرکز من و تیم را به هم بریزند.

دروازه بان مس ادامه داد: 2 سال در مس رفسنجان حضور داشتم و با بحث از این تیم جدا شدم و حتی پولی را برای دریافت رضایت نامه به آن ها دادم. در کل اصلا شرایط خوبی در رفسنجان نداشتم.

ملکی در پایان اظهار کرد: باز هم تاکید می کنم که هواداران مس در این چند روز اصلا حرفی به من نزده اند و امیدوارم جواب محبت هایشان را بدهم. قول می دهم اشتباهم را در بازی های آینده جبران کنم.


یکشنبه 23 اسفند ماه 1394 ساعت 15:15
کوروش دروازه بان بسیار خوب و اینده داریه مسیله بازی با رفسنجان هم فقط یه اشتباه بود , تتو هم یه مسیله شخصیه , بهتره به جای این داستانها همه یکدل و هماهنگ برای صعود تیم رو حمایت کنیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا