شماره‌ی خبر : ‌524 | تعداد بازدید : 2170
دوشنبه 3 اسفند ماه 1394 ساعت 10:16

مدیر عامل باشگاه مس در جمع بازیکنان امید: شما آینده فوتبال مس هستید

تیم فوتبال امیدهای ما از نگاه ویژه‌ای برخوردارند چراکه نزدیک‌ترین رده برای پشتوانه‌سازی تیم بزرگسالان ما محسوب می‌شوند و ما نیز در مدیریت باشگاه مس به خوبی می‌دانیم که سرمایه‌گذاری صحیح برروی این تیم می‌تواند دست‌آوردهای بزرگی برای ما داشته باشد.

مدیر عامل باشگاه مس در جمع بازیکنان امید: شما آینده فوتبال مس هستید

آقای سید حمید موسوی مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان روز گذشته در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان از نزدیک شاهد بازی خوب تیم فوتبال امیدهای این باشگاه برابر کارون خوزستان بود.

در پایان این بازی که با پیروزی سه بر صفر امیدهای مس برابر حریف خود همراه بود، آقای موسوی با حضور در جمع بازیکنان امیدهای مس به آن‌ها خسته نباشید گفت.

مدیر عامل باشگاه مس در جمع بازیکنان امید مس گفت: باشگاه همواره بر اساس یک برنامه‌ریزی مدن به تیم‌های پایه‌ی خود توجه کرده است و هیچ‌گاه این‌طور نبوده که برای رفع تکلیف و یا بدون آینده‌نگری به تیم‌های فوتبال پایه نگاه داشته باشد.

آقای موسوی افزود: بر همین اساس است که تیم فوتبال امیدهای ما از نگاه ویژه‌ای برخوردارند چراکه نزدیک‌ترین رده برای پشتوانه‌سازی تیم بزرگسالان ما محسوب می‌شوند و ما نیز در مدیریت باشگاه مس به خوبی می‌دانیم که سرمایه‌گذاری صحیح برروی این تیم می‌تواند دست‌آوردهای بزرگی برای ما داشته باشد.

وی با تشکر از زحمات کادر و بازیکنان تیم فوتبال امید مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر این فصل گفت: خوشبختانه تیم در این بازی‌ها نتایج خوبی کسب کرده است و در رده‌ی خوبی نیز قرار دارد و ما امیدواریم که این روند تا پایان بازی‌های این فصل نیز ادامه داشته باشد تا بازیکنان امید شایسته‌ی مس کرمان، قدرت خود را در سطح کشور نشان دهند.

مدیر عامل باشگاه مس ادامه داد: شما بازیکنان باید با قدرت به کار خود ادامه دهید و خوب بدانید که سرنوشت فوتبال حرفه‌ای شما در تمرینات همین امروز شما شکل می‌گیرد. اگر حرفه‌ای تمرین کردید و زندگی شخصی خود را هم بر اساس همین حرفه‌ای گری پیش بردید شک نکنید که آینده‌ی روشن در انتظار شماست. قطعا باشگاه نیز از بازیکنانی که با دل و جان تلاش کنند حمایت خواهد کرد و اصلا اجازه نمی‌دهد که زحمات آن‌ها هدر رود چراکه سرمایه‌گذاری باشگاه در این صورت هدر خواهد رفت.

آقای موسوی با تاکید بر اینکه ارتباط خوبی میان تیم بزرگسال مس و تیم امید برقرار است گفت: در همین فصل شاهد هستیم که چند بازیکن رده‌ی سنی امید در تیم بزرگسال توپ می‌زنند و این نشان می‌دهد که عملکرد شما به خوبی توسط مربیان تیم بزرگسال رصد می‌شود و نفرات شایسته خیلی زود به تیم بزرگسال راه می‌یابیند. با صحبت‌هایی که با کادر فنی تیم بزرگسال انجام شده است مقرر گردیده که این نظارت بیشتر هم باشد تا در سال‌های آتی نفرات بیشتری هم از تیم امید به تیم بزرگسالان مس راه یابند تا سلسله مراتب روند جذب بازیکنان پایه در تیم مس به خوبی طی شود.


سه‌شنبه 4 اسفند ماه 1394 ساعت 08:34
نگاه آقای موسوی قابل تحسینه اما باید توجه داشت برای پیشرفت و اضافه شدن بازیکنهای تیمهای پایه به تیم اصلی فقط توجه کادر فنی بزرگسالان ملاک نیست همه این بازیکنها باید پرونده داشته باشن عملکردشون توسط کمیته فنی باشگاه ظرف سالها تحلیل و بررسی بشه و زمینه معرفیشون به تیم اصلی ایجاد بشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو