شماره‌ی خبر : ‌518 | تعداد بازدید : 2724
شنبه 1 اسفند ماه 1394 ساعت 18:21

بگوویچ: به غیرت بازیکنان مس درود می‌فرستم

باید به غیرت بازیکنان تیم خود درود بفرستم چراکه کسب پیروزی برابر تیم آماده پارسه آن‌هم با وجود یک یار کمتر کار بزرگی بود که با تلاش آن‌ها حاصل شد.

بگوویچ: به غیرت بازیکنان مس درود می‌فرستم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پیروزی تیم خود را برابر تیم پارسه تهران با وجود یک یار کمتر، بسیار دلچسب و البته حیاتی دانست.

وینگو بگوویچ در پایان این بازی گفت: ما نیاز حیاتی به این برد داشتیم و هیچ نتیجه‌ی دیگری ما را راضی نمی‌کرد. برای برد در این بازی برنامه و تدابیر خاص خود را داشتیم و خیلی خوشحالم که با وجود ده نفره شدن در ابتدای نیمه‌ی دوم بازهم برنامه‌های تیمی ما به ثمر نشست و سه امتیاز را کسب کردیم.

سرمربی مس افزود: باید به غیرت بازیکنان تیم خود درود بفرستم چراکه کسب پیروزی برابر تیم آماده پارسه آن‌هم با وجود یک یار کمتر کار بزرگی بود که با تلاش آن‌ها حاصل شد. من باید از هوادارنی که در ورزشگاه بودند نیز تشکر کنم که با تمام وجود تیم ما را تشویق کردند و نشان دادند که لایق شادی از طریق پیروزی تیم مس در کرمان هستند.

بگوویچ در رابطه با ادامه‌ی بازی های لیگ یک می‌گوید: نبرد برای ما همچنان ادامه دارد و ما تا روزی که صعودمان به لیگ برتر قطعی شود با تمام وجود می‌جنگیم. باید امتیازهای لازم را در هفته‌های آتی کسب کنیم تا در جمع تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر به فاصله و جایگاه مطلوبی برسیم. می‌دانیم که این برد بازهم یک شروع دوباره برای ماست و اصلا دوست نداریم که در بازی های آتی بازهم خود را عقب بی‌اندازیم.

سرمربی مس کرمان در رابطه با داوری این بازی گفت: شخصا دوست ندارم درمورد داوری اظهار نظری کنم ولی نمی‌دانم چرا قضاوت‌ها برای تیم مس سختگیرانه شده است به طوری که داور کوچکترین برخوردها را در اطراف محوطه جریمه‌ی ما خطا می‌گرفت و بیشتر از سی ضربه‌ی آزاد در اطراف محوطه به تیم حریف داد که این واقعا تیم ما را عصبانی کرده بود. من خواهش می‌کنم که در هفته‌های آتی داوران در قضاوت‌های خود تمرکز و دقت بیشتری داشته باشند چراکه این سبک داوری تیم‌ ما را با مشکل مواجه می‌کند.


شنبه 1 اسفند ماه 1394 ساعت 20:50
به امیدپیروزی های بعدی مس .ایشالا میریم لیگ برتر
یکشنبه 2 اسفند ماه 1394 ساعت 09:28
این نتیجه و شرایط بازی نشوندهنده غیرت و جنگدنگی بازیکنهاست , ایشالا همین روند رو ادامه بدیم و ماشین سازی رو هم در تبریز شکست بدیم
یکشنبه 2 اسفند ماه 1394 ساعت 13:31
این مس کرمونه ، طلای ناب ایرونه ، عشق هلندایرونه
دوشنبه 3 اسفند ماه 1394 ساعت 07:36
درود به بچهای با غیرت مس .. به امید خدا هفته آینده هم که یک بازی فینال محسوب میشه میبریم تا چشم خیلی از سایت های ورزش مثل ورزش 3کور بشه تا اینقدر به تیم ما دشمنی نکنن ..
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو