شماره‌ی خبر : ‌497 | تعداد بازدید : 2234
یکشنبه 25 بهمن ماه 1394 ساعت 10:04

مربی هندبال مس: تعطیلات لیگ به ما لطمه زد

این تعطیلات موجب می شود تا همه برنامه های یک کادر فنی برای تیمش درگیر همین تعطیلات و اتفاقات ناشی از تعطیلی لیگ شود. با این حال ما تلاش خواهیم کرد که در طول بازی‌های دور دوم تیم را به مرز آمادگی برسانیم.

مربی هندبال مس: تعطیلات لیگ به ما لطمه زد

مربی هندبال مس در آستانه‌ی ذیدار دوم تیم خود در مرحله‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، تعطیلات بلند مدت لیگ برتر را مهمترین دلیل لطمه دیدن تیم خود دانست و عنوان کرد که در کوران مسابقات مرحله‌ی دوم تیم را مجددا به شرایط مطلوب باز می‌گردانیم.

محمد موسوی در رابطه با دو بازی قبل تیم خود گفت: متاسفانه حیدری دروازه بان ما در این دیدارها حضور نداشت و به دلیل آسیب دیدگی که برای وی پیش آمده بود ، مس در درون دروازه با مشکل مواجه شد .ضمن اینکه بازیکنان ما در فاز حمله با ناهماهنگی که داشتند نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و موقعیت هایی در طول بازی از دست رفت.

موسوی با اشاره به قضاوت داوری این دیدارها گفت: این قضاوت‌ها در سطح لیگ برتر نبود . داور با اشتباهات محرز و فاحشی که داشت ، تیم ما را به لحاظ روحی و روانی بهم ریخت ، به نظر من این قضاوت شرایط را برای هر تیمی سخت می کند.

سرمربی هندبال مس کرمان همچنین در خصوص پیامدهای تعطیلی های طولانی مدت لیگ در این فصل از مسابقات گفت: آن چیزی که در لیگ این فصل از مسابقات اتفاق افتاده ، در نهایت به ضرر تیم های حاضر در مسابقات است . تعطیلات مکرر و بلند مدت  همه تیم ها را از شرایط مسابقه دور می کند.

وی ادامه داد: به خصوص برای تیم هایی که توانایی برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی را هم ندارند ، این تعطیلات موجب می شود تا همه برنامه های یک کادر فنی برای تیمش درگیر همین تعطیلات و اتفاقات ناشی از تعطیلی لیگ شود. با این حال ما تلاش خواهیم کرد که در طول بازی‌های دور دوم تیم را به مرز آمادگی برسانیم.

موسوی ادامه داد: ضمن اینکه همین دو بازیکنی هم که از مس به اردوی تیم ملی می روند ، در زمان برگشت به کرمان و حضور در تمرینات تیم یا مصدوم هستند و یا خسته ، پس بنابراین حضور این نفرات در اردوی تیم ملی در نهایت به ضرر تیم و برنامه های تاکتیکی ما است .


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز