شماره‌ی خبر : ‌484 | تعداد بازدید : 2962
دوشنبه 19 بهمن ماه 1394 ساعت 20:23

بگوویچ: اشتباهات غیرقابل جبرانی مرتکب شدیم

زمانی که با نتیجه‌ی سه بر یک جلو بودیم، به راحتی می‌توانستیم با کنترل بازی به پیروزی برسیم اما مجموعه‌ای از اشتباهات به خصوص اشتباهات فردی برروی ضربات ایستگاهی این اجازه را به ما نداد که نتیجه را حفظ کنیم.

بگوویچ: اشتباهات غیرقابل جبرانی مرتکب شدیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از دست رفتن پیروزی تیم خود را در بازی با نفت مسجد سلیمان، حاصل مجموعه‌ای از اشتباهات دانست.

وینگو بگوویچ در رابطه با بازی تیم خود گفت: زمانی که با نتیجه‌ی سه بر یک جلو بودیم، به راحتی می‌توانستیم با کنترل بازی به پیروزی برسیم اما مجموعه‌ای از اشتباهات به خصوص اشتباهات فردی برروی ضربات ایستگاهی این اجازه را به ما نداد که نتیجه را حفظ کنیم.

بگوویچ ادامه می دهد: بهرشکل ما در تمرینات روی ضربات ایستگاهی حریفان کار می‌کنیم و حتی تا چند دقیقه مانده به شروع بازی نحوه یارگیری نفر به نفر در زمان زدن ضربات ایستگاهی را به بازیکنان تیم گوشزد می‌کردم اما رفتار برخی بازیکنان ما در زمین آنی نبود که از آن‌ها انتظار داشتیم و برروی همین ضربات شروع مجدد اصلا وظایف خود را به خوبی ایفا نکردند تا نتیجه‌ی برتری خود را از دست بدهیم.

سرمربی مس می‌گوید: الان چند ساعت از بازی بیشتر نگذشته است و من نمی‌توانم با تمرکز کامل از اشتباهاتی که منجر به از دست رفتن برد ما شد صحبت کنم بلکه باید فیلم بازی را دوباره ببینم و متوجه شوم چرا نتوانستیم برتری دو گله خود را حفظ کنیم.


دوشنبه 19 بهمن ماه 1394 ساعت 20:49
اقای بگووبچ بهانه نیار فرصت کم است درچیدمان بازیکنان هنوز نقص داری با این روش بازی کردن به لیگ برتر نمی رویم حریفان به ما رسیدند
سه‌شنبه 20 بهمن ماه 1394 ساعت 07:33
ما صعود می کنیم ایشالا.بازی خوبی بود.
سه‌شنبه 20 بهمن ماه 1394 ساعت 07:55
وینگو هوادارا ازت ناراضین اما حمایت میکنیم , هفته دیگه برد میخوایم
سه‌شنبه 20 بهمن ماه 1394 ساعت 13:26
بازیهای مس با اعصاب ادم بازی میکنه.کادر فنی چند بازی دیگه باید صبر کنه تا ی تصمیم برای مشکل این روزای مس ک ضربات ایستگاهیه بکنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز