شماره‌ی خبر : ‌445 | تعداد بازدید : 2121
چهارشنبه 7 بهمن ماه 1394 ساعت 11:08

بگوویچ: در هفته‌های بعدی به رده‌های بالاتر می‌رسیم

موقعیت‌های گل ما در این بازی نسبت به تیم سپاسی نقدتر بود و مشخص بود که تیم ما برای سه امتیاز این بازی انگیزه‌های بیشتری داشت و حریف با یک تساوی هم راضی می‌شد از همین رو مشخص بود که تیم ما تیم برتر زمین بود.

بگوویچ: در هفته‌های بعدی به رده‌های بالاتر می‌رسیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از تساوی تیمش برابر سپاسی اذعان کرد که تیم او در هفته‌های آتی به رتبه‌های بالاتری در جدول خواهد رسید.

وینگو بگوویچ در رابطه با بازی تیم‌های مس و سپاسی گفت: مصاف تیم‌های بالانشین همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد تا جایی که این حساسیت بازیکنان داخل زمین را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این بازی هم شاید حساسیت بالای بازی سبب شد که بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت نداشته باشند و ما به گل نرسیم.

وی افزود: موقعیت‌های گل ما در این بازی نسبت به تیم سپاسی نقدتر بود و مشخص بود که تیم ما برای سه امتیاز این بازی انگیزه‌های بیشتری داشت و حریف با یک تساوی هم راضی می‌شد از همین رو مشخص بود که تیم ما تیم برتر زمین بود که البته تیم برتر اگر گل نزند به سه امتیاز نمی‌رسد ولی این دلیل نمی‌شود که ما از بازی خوب بازیکنان مس در این بازی چشم پوشی کنیم و من معتقدم که تیم ما در برابر تیم خوب سپاسی یک بازی بسیار خوب را ارایه کرد که البته به گلزنی ختم نشد.

بگوویچ در رابطه با بازی‌های آتی تیم خود می‌گوید: بهرحال نفرات جدیدی به تیم ما اضافه شده‌اند که کمی زمان برای هماهنگ شدن آن‌ها لازم است و قطعا با هماهنگ‌تر شدن آن‌ها، بازی‌های به مراتب روان‌تری هم در هفته‌های آتی از مس شاهد خواهیم بود.

سرمربی مس تاکید کرد که تیم او توانایی رسیدن به رتبه‌های بالاتر از سومی در جدول هم دارد و می‌گوید: ما در برنامه‌ی آتی خود فاصله گرفتن از رقیبان را در دستور کار داریم که با نتایج هفته‌های بعد باید به این مهم در بالای جدول دست پیدا کنیم.


چهارشنبه 7 بهمن ماه 1394 ساعت 13:26
آیا مس نمیخواد یه بازی حساس رو ببره تا حالا که موفق به شکست تیم های مدعی نشدیم
جمعه 9 بهمن ماه 1394 ساعت 11:45
تیم مس باید هجومی تر بازیکنه وینگو احتیاط رو بزار کنار
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا