شماره‌ی خبر : ‌436 | تعداد بازدید : 3033
دوشنبه 5 بهمن ماه 1394 ساعت 10:14

تداوم درخشش دوچرخه‌سواران ملی‌پوش مس در ژاپن

رکابزنان در مسیری به مسافت 119 کیلومتر به رقابت پرداختند و مهدی رجبی دوچرخه‌سوار ملی‌پوش تیم مس کرمان توانست زودتر از خط پایان عبور کند و قهرمان شد.

تداوم درخشش دوچرخه‌سواران ملی‌پوش مس در ژاپن

رکاب‌زنان تیم مس در لباس تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا به درخشش خود ادامه می‌دهند و یکی دیگر از دوچرخه‌سواران ملی‌پوش مس در این رقابت‌ها موفق به کسب افتخار شد.

روز درخشان تیم ملی دوچرخه سواری در ژاپن با دو مدال طلا و برنز نمایندگان جوان کشورمان رقم خورد.

در ادامه مسابقات بخش جاده، رکابزنان رده سنی زیر 23 سال در ماده استقامت جاده به رقابت پرداختند که توانستند ایران را صاحب یک مدال طلا و یک برنز کنند.

رکابزنان در مسیری به مسافت 119 کیلومتر به رقابت پرداختند و مهدی رجبی دوچرخه‌سوار ملی‌پوش تیم مس کرمان توانست زودتر از خط پایان عبور کند و قهرمان شد.

محمد گنج خانلو نیز مدال برنز را کسب کرد.امیدوار هستیم نمایندگان کشورمان در بخش بزرگسالان نیز این موفقیت ها را تداوم ببخشند.

این دومین مدال دوچرخه‌سواران ملی‌پوش تیم مس در این رقابت‌هاست و پیش از رجبی، علیرضا حقی دیگر رکاب زن تیم مس در این رقابت‌ها مدال برنز بر گردن انداخته بود.

رجبی بعد از کسب این افتخار در رابطه با آن گفت: رقابت‌های این دوره واقعا در سطح بالایی برگزار شد و همه تیم ها برای کسب عنوان پا به این رقابت ها گذاشته اند.خداراشکر تیم ما هم خیلی خوب و با برنامه در این مسابقات ظاهر شد و نتیجه همه تلاش هایمان را گرفتیم.کار تیمی در کسب این مدال خیلی تاثیر داشت و امیدوارم در سایر بخش ها نیز مدال طلا کسب کنیم.

رجبی در ادامه افزود:هدفم پس از کسب این مدال،قهرمانی مسابقات جهان است که در صورت اعزام تمام تلاشم را خواهم کرد تا آنجا هم مدال طلا برای کشورم بدست بیاورم.در پایان از تلاش های آقای قمری،وفایی و حقی که در کسب این عنوان نقش بسیار زیادی داشتند تشکر و قدردانی می کنم و از همینجا دست پدر و مادرم را می بوسم.

لازم به ذکر است علیرضا زینلی مربی تیم دوچرخه‌سواری تیم مس نیز در کادر فنی تیم ملی در این رقابت‌ها حضور دارد و در کنار نفرات مس حاضر است. محمد دانشور و فرشید فارسی‌نژادیان نیز از تیم مس کرمان در جمع ملی‌پوشان حضور دارند که در ادامه‌ی این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و شهرداری آستارا