شماره‌ی خبر : ‌43465 | تعداد بازدید : 1680
شنبه 17 آذر ماه 1397 ساعت 12:29

حضور شهردار، اعضای شورای شهر و مدیر کل ورزش و جوانان استان در تمرین تیم مس(عکس)

شهردار ، اعضای شورای شهر و مدیرکل ورزش و جوانان کرمان، همراه با مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان ، در تمرین تیم فوتبال بزرگسالان حضور پیدا کردند.

حضور شهردار، اعضای شورای شهر و مدیر کل ورزش و جوانان استان در تمرین تیم مس(عکس)

شهردار ، اعضای شورای شهر و مدیرکل ورزش و جوانان کرمان، همراه با مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان ، در تمرین تیم فوتبال بزرگسالان حضور پیدا کردند.

در این جلسه ، ابتدا سرهنگ ابراهیمی ، رییس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس کرمان ضمن خوشامد به حاضران مختصری از عملکرد باشگاه در شش ماه اخیر گفت.

ابراهیمی درباره تیم بزرگسالان مس کرمان در فصل جاری خاطرنشان کرد: در فصل جاری تیمی خوب با کادر فنی مجرب بسته شده تا پس از سال ها ، مس ، به جایگاه واقعی خود یعنی لیگ برتر صعود کند. تاکنون هم که با عملکردی مناسب در جمع صدرنشینان حضور دارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تصریح کرد به جز تیم فوتبال بزرگسالان ، باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان ، هشت رشته در رده های پایه فوتبال، در رقابت های قهرمانی کشور دارد و همچنین هشت رشته ورزشی دیگر را در سطح اول کشور حمایت میکند.

وی در پایان از حمایت های سردار بنی اسد ، مدیر شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین زحمات کادر فنی و در راس آن نادر دست نشان تشکر و قدردانی کرد.

دکتر امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک روز دانشجو به بازیکنان دانشجوی تیم ، از مجموعه مدیریتی قبلی مس کرمان تشکر کرد و گفت: مهندس کهندل ، سرپرست باشگاه صنعت مس کرمان ، مدیری جوان و کاربلد است که سال ها در قامت بازیکن و مربی در این باشگاه زحمت کشیده.

وی با اشاره به بازی مس کرمان برابر سپاهان اصفهان تصریح کرد: مس در آن بازی نشان داد که شخصیت لیگ برتری خود را حفظ کرده و شایستگی بازیکنان مطمئنا با صعود به لیگ برتر ثابت خواهد شد.

مهندس عالم زاده ، شهردار کرمان بازیکنان تیم را نخبه های اجتماع خواند گفت: چند رسالت اجتماعی برعهده شما بازیکنان است. اول اینکه نام کرمان همه جا با شماست و اینکه این نام در بالاترین نقطه باشد مسئولیت سنگینی برعهده شماست. دوم خوشحالی مردم است حتی اگر نتیجه مورد قبول نباشد. با یک بازی خوب مطمئنا دل مردم را شاد خواهد کرد. و سوم الگو برداری جوانان از شماست که به سمت و سوی کارهای مثبت و ایده آل قرار گام بردارند.

مهندس بهرامی ، نایب رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به تاثیر جامعه ورزش روی مردم گفت: ورزشکاران توسط مردم دیده می شوند و توجه به ورزشکار می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. به طور مثال با بالا بردن بیلبورد فردی چون فرزاد حسینخانی نه تنها نباید نگران شد، بلکه با این کار برای چندین بازیکن مستعد ایجاد انگیزه کرده ایم تا در راه ورزش قهرمانی گام بردارند.

حاج آقا مولا ، از پیشکسوتان ورزش و رئیس هیئت ورزش ناشنوایان و پیوند اعضا از بازیکنان خواست منیت را کنار بگذارند و به خدا توکل کنند چراکه این کار باعث می شود سخت ترین راه ها برای شما آسان شود.

وی همچنین ضمن توصیه به ورزشکاران به داشتن اعتماد به نفس در تمام مراحل زندگی از آن ها خواست در راه موفقیت به صحبت های بزرگان و مربیان خود گوش فرا دهند.

نادر دست نشان سرمربی تیم صنعت مس کرمان ضمن درخواست از همه حاضران جلسه به حمایت از مهندس کهندل گفت: با حمایت از سرپرست جدید باشگاه مطمئنا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اتفاقات سال 84 گفت: تیم مس کرمان با حمایت های انجام شده ه لیگ برتر صعود کرد اما 28 اسفند 85 ، یک غیر کرمانی با دسیسه برای مربی بعد، باعث برکناری من شد. آن سال قرار بود فقط در لیگ برتر ماندگار شویم اما من تیم را در رده نهم جدول تحویل دادم. الان هم حرکاتی را احساس میکنم که نتیجه آن عدم صعود تیم مس کرمان به لیگ برتر است.

دست نشان ادامه داد: ما یک خانواده هستیم و با چنگ و دندان به راه خود ادامه می دهیم اما اگر نگاهی به سیزده هفته اخیر بیاندازید اتفاقات عجیبی را متوجه خواهید شد. سیزده هفته در جمع صدرنشینان هستیم اما یک پنالتی هم برای گرفته نشده کماینکه سه یا چهار پنالتی به ضرر ما گرفتند. به طور مثال بازی اخیر ما در تبریز برابر تیم شهرداری، بازی کاملا در دست ما بود اما خبر آن را جوری انعکاس دادند که همه چیز علیه ما بود. با پنالتی عقب افتادیم، گل سالم زدیم، مردود اعلام شد و حتی یک ضربه پنالتی هم به تیرک دروازه حریف زدیم اما هیچ خبری در فضای مجازی از کرمان به کشور مخابره نشد.

وی با اشاره به هواداران نساجی گفت: با حمایت ها و اخبار مخابره شده از این تیم، نزدیک چهار بازی نساجی را علیرضا فغانی داور بین المللی کشور قضاوت کرده است.

دست نشان در پایان از همه خواهش کرد باحضور در راس امور شهر، تیم مس کرمان را حمایت کنند و کنار تیم باشند تا با پشتیبانی و حضور همه راه صعود به لیگ برتر هموار شود.

فرزاد حسینخانی کاپیتان تیم مس کرمان حضور بزرگان شهر را باعث دلگرمی همه بازیکنان دانست و گفت: امیدوارم مهندس کهندل همانند دکتر قرایی که دلسوزانه تیم را حمایت کرد، در راه پیش رو موفق باشد و با اتحاد و همدلی مسیر سخت صعود به لیگ برتر را هموار کنیم.

دکتر کهندل ، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان هم از حضور شهردار، اعضای شورای شهر، مدیرکل ورزش و جوانان و بزرگان ورزش کرمان ، و همچنین آقایان خادمی، زنگی آبادی و نکویی از لیدرها و هواداران تیم، تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور مسئولان و حمایت های آن ها، باعث ایجاد دلگرمی و انگیزه بین اعضای تیم میشود و این انگیزه به موفقیت های بزرگ ختم خواهد شد.

در پایان همه برای طی کردن مسیر موفقیت و صعود به لیگ برتر، دست همدیگر را در حلقه اتحاد فشردند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز