شماره‌ی خبر : ‌43434 | تعداد بازدید : 2037
پنج‌شنبه 8 آذر ماه 1397 ساعت 10:36

تیکدری و موضوعی که از اساس صحت نداشته است

موضوع جدایی از مس، از اساس وجود خارجی نداشته است و فکر می‌کنم حتی تکذیب کردن موضوعی که از اساس وجود نداشته است و حتی در مورد آن فکر هم نشده چه رسد به عمل، کار خنده داری باشد.

تیکدری و موضوعی که از اساس صحت نداشته است

در روزهای گذشته برخی خبرها از جدایی مهدی تیکدری بازیکن جوان و خوش آتیه تیم فوتبال مس از این تیم در نیم فصل رقابت‌های لیگ یک خبر می‌داد.

هرچند با نزدیک شدن به هفته‌های حساس و سرنوشت‌ساز رقابت‌های لیگ یک، این جریانات حاشیه‌‌ای بر علیه برخی از تیم‌ها نظیر مس بیشتر خواهد شد و مدیریت باشگاه مس نیز از هواداران و اهالی فوتبال کرمان خواسته بود که بی توجه به این حاشیه‌سازی‌ها از مراجع رسمی اخبار باشگاه مس را دنبال کنند.

با این وجود و پس از انتشار چند باره این خبر، مهدی تیکدری در این باره در اظهار نظری کوتاه گفت: موضوع جدایی از مس، از اساس وجود خارجی نداشته است و فکر می‌کنم حتی تکذیب کردن موضوعی که از اساس وجود نداشته است و حتی در مورد آن فکر هم نشده چه رسد به عمل، کار خنده داری باشد.

تیکدری اذعان کرد که بدون توجه به این مسائل فقط به چند بازی پایانی دور رفت و موفقیت تیم مس در این مسابقات فکر می‌کند و برای این موضوع همانند همیشه تمام تلاش خود را به همراه مجموعه تیم به کار خواهد بست.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا