شماره‌ی خبر : ‌43413 | تعداد بازدید : 1799
سه‌شنبه 29 آبان ماه 1397 ساعت 18:22

تاکید مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس بر صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر

نشست هم اندیشی و بررسی مسائل تیم فوتبال مس کرمان با حضور حجت الاسلام دکتر توحیدی، مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران، اعضای کمیته ورزش شرکت مس و هیات مدیره باشگاه، کادر فنی تیم و برخی از عوامل اجرایی آن در محل باشگاه مس کرمان برگزار شد.

تاکید مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس بر صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر

نشست هم اندیشی و بررسی مسائل تیم فوتبال مس کرمان با حضور حجت الاسلام دکتر توحیدی، مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران، اعضای کمیته ورزش شرکت مس و هیات مدیره باشگاه، کادر فنی تیم و برخی از عوامل اجرایی آن در محل باشگاه مس کرمان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ ابراهیمی، رئیس هیات مدیره باشگاه مس به همراه نادر دست‌نشان سرمربی تیم و برخی دیگر از حاضرین در جلسه دیدگاه‌های خود را در رابطه با ادامه‌ی روند موفقیت تیم فوتبال مس در بازی‌های لیگ یک مطرح کردند.

در ادامه‌ی این جلسه حاج ‌آقا توحیدی با تشکر و خسته نباشید به عوامل اجرایی و فنی تیم فوتبال مس در جهت کسب نتایج خوب هفته‌های گذشته لیگ یک، بر تداوم نتایج خوب تا رسیدن تیم به هدف صعود لیگ برتر تاکید کرد.

ایشان با بیان اینکه نتایج و اخبار مرتبط با تیم را به صورت دقیق و با جزئیات دنبال می‌کند و کاملا امور مربوط به این تیم را پیگیر می‌باشد، گفت: شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که چرا بنده به طور مستقیم با بازیکنان تیم ارتباط ندارم و یا اینکه چرا برای بازی‌های تیم به ورزشگاه نمی آیم، بنده در رابطه با تیم فوتبال مس کرمان به طور حرفه‌ای نگاه می‌کنم و اعتقاد دارم شاید حضور مستقیم ما در کنار مجموعه باعث استرس و یا طرح مسائلی شود و از این رو سعی می‌کنیم از طرق دیگر حضور خود را در کنار شما اعلام نمائیم.

حجت الاسلام دکتر توحیدی با بیان اینکه از انتخاب‌های خود حمایت همه جانبه و کامل انجام خواهند داد ، گفت: زمانی که برای انتخاب آقای دست‌نشان به جمع بندی کامل رسیدیم، حمایت از ایشان و تیم مدنظر ایشان را به طور کامل در دستور کار قرار دادیم و اکنون هم معتقدیم که با حفظ آرامش وحمایت جدی ارکان باشگاه قطعا آرامش تیم هم حفظ خواهد شد.

مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت مس با تاکید دوباره بر صعود به لیگ برتر افزود: شاید روز اول که من بر این موضوع تاکید کردم بسیاری از بنده گلایه کردند اما امروز با رتبه‌ی تیم در بالای جدول مشخص شد که این حرف بر اساس اعتقاد خودم و توانایی‌های تیم عنوان شده است که با تداوم زمینه‌های موفقیت در ابعاد فنی و غیره، این رتبه ان شاالله  تا زمان صعود حفظ خواهد شد .

حجت‌الاسلام دکتر توحیدی با حمایت از هیات مدیره باشگاه مس کرمان گفت: باید از زحمات دکتر قرایی در سمت سرپرستی باشگاه، تشکر داشته باشم که البته ایشان هنوز با مجموعه همکاری خود را ادامه می‌دهند و همچنین بر حمایت از هیات مدیره فعلی باشگاه تاکید کنم که این هیات مدیره نیز با حمایت کافی از مجموعه تیم فوتبال مس و کادر فنی آن، زمینه تداوم نتایج خوب را حاصل کنند.

ایشان در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی تیم‌های باشگاه مس، به نقش مردم و هواداران این تیم در راه موفقیت باشگاه اشاره کرد و گفت: اگر در کرمان مراقب برخی مسائل باشند و اجازه ندهند که حاشیه‌ها در این شهر به تیم لطمه بزند و همانند صحنه‌هایی که در بازی با سپاهان دیدیم که نشان از شور و عشق بی‌نظیر مردم کرمان به تیم فوتبال مس داشت، از تیم حمایت صورت گیرد، مطمئن باشید تیم در داخل زمین خیلی سریع موفقیت‌های خود را کسب خواهد کرد.


طرفدار مس
1
0
سه‌شنبه 29 آبان ماه 1397 ساعت 22:15
تاکید خیلی خوبه ولی باید برای کمیته داوران و فدراسیون فوتبال بطور شفاف روشن شود اگر قرار باشد صنعت مس از سرمایه گذاری در فوتبال با داوری نتایج زحماتش را بر باد رفته ببیند از عرصه فوتبال و فوتسال کاملا کنار خواهد کشید تا تیمهای ندار و بدون سرمایه در فوتبال خودنمایی کنند.
چهارشنبه 30 آبان ماه 1397 ساعت 12:23
جناب توحیدی عزیز خدا شما و همه دلسوزان این دیار عزیز رو حفظ کنه، مستدام باشید. البته باید داوری ها رو به دقت رصد کنید و خیلی محکم و دور از هر گونه حاشیه ای از طریق مراجع ذیربط موارد وربوطه رو پیگیری کنید.
امیر بختیاری
0
0
یکشنبه 1 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 11:07
سلام و عرض خسته نباشید .افتخاری بود که شاملم شد و در سال 72 نزدیک دو سال در خدمت حجت الاسلام توحیدی بودم..انسان بزرگ و شریف و دلسوزی هستندو مطمئنم تمام تلاش خود را در رابطه برای بهبود وضعیت آن باشگاه می نمایند. از خداوند برای این بزرگوار سلامتی و آرزوی موفقیت می نماینم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس