شماره‌ی خبر : ‌43412 | تعداد بازدید : 2236
سه‌شنبه 29 آبان ماه 1397 ساعت 18:15

دیدار مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس با لیدرهای هواداران مس کرمان

مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و همراهان ، رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان، ناظر ورزش شرکت مس و تعدادی دیگر در نشستی صمیمی با رئیس کانون و لیدرهای تیم فوتبال مس کرمان پیرامون مسائل کانون هواداران به بحث و گفت و گو نشستند.

دیدار مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس با لیدرهای هواداران مس کرمان

مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل  شرکت ملی صنایع مس ایران و همراهان ، رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان، ناظر ورزش شرکت مس و تعدادی دیگر در نشستی صمیمی با رئیس کانون و لیدرهای تیم فوتبال مس کرمان پیرامون مسائل کانون هواداران به بحث و گفت و گو نشستند.

در این جلسه، رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان با تشکر از کانون هواداران تیم فوتبال مس، هواداران را سرمایه اصلی باشگاه عنوان کرد که تمامی تیم های زیر مجموعه باشگاه مس را مورد حمایت و تشویق خود قرار می دهند و در هر شرایط جوی و در دورترین نقاط کشور نیز عاشقانه  حمایت خود را از این تیم ها ادامه می دهند.

سرهنگ عیسی ابراهیمی با بیان اینکه در جهت احترام به خواست هواداران عزیز پیگیر ثبت کانون هواداران هستیم، گفت: در سال های گذشته هواداران ما همواره جزو بهترین های کشور بوده اند که در این زمینه تقدیرنامه های مختلفی را نیز از فدراسیون فوتبال دریافت کرده اند از این رو با ثبت رسمی کانون هواداران باشگاه مس یکی از بهترین مجموعه های هواداری در کشور را خواهیم داشت.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام دکتر توحیدی بعد از شنیدن دغدغه های اعضای کانون تیم فوتبال مس و دیدگاه های آن ها در رابطه با موضوعات هواداری تیم مس، به صحبت پرداخت.  
مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه هواداران روح یک تیم ورزشی هستند، گفت: عمیقا از اینکه شنیدم هنوز برای کانون هواداران مس تشکیلات رسمی راه اندازی نشده است ناراحت شدم.

ایشان با تاکید بر ثبت رسمی کانون هواداران باشگاه مس ازجناب آقای خادمی، رئیس کانون هواداران خواستند تا برای تشکیل رسمی کانون هواداران باشگاه، اساس نامه های باشگاه های باسابقه را و بهترین ساختار باشگاه های لیگ برتری را برای این موضوع ایجاد کنید.

وی با تاکید بر عملیاتی شدن صحبت های خود توسط هیئت مدیره ادامه داد: باید بهترین امکانات برای هواداران تیم مس جهت تشویق فراهم شود و امکانات لازم از جمله پرچم و کاور فراهم گردد تا اهتزاز پرچم های مس در ورزشگاه با بهترین کیفیت ممکن صورت گیرد و این اقدامات باید به سرعت انجام شود.

دکتر توحیدی ، کانون هواداران را یکی از ارکان اصلی باشگاه عنوان کرد و لیدرهای تیم فوتبال مس را روح ساختار این کانون دانست و گفت: زمانی که بازی تیم برابر سپاهان را مشاهده کردم به واسطه جو استادیوم و حضور پرشور هواداران حقیقتا به مس کرمان افتخار کردم که بخش اعظم این اقدام بزرگ حاصل تلاش شما بوده است.

مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس خطاب به هواداران مس گفت: تمام تلاشتان بر صعود تیم به لیگ برتر بگذارید و اجازه ایجاد حاشیه به دیگران ندهید تا تیم با کادر و بازیکنان بسیار خوبی که دارد در آرامش به کار خود ادامه دهد. اطمینان داشته باشید که شرکت ملی صنایع مس ایران از باشگاه مس کرمان با تمام توان حمایت خواهد کرد و تا امروز نیز به تمامی تعهدات خود پیرامون باشگاه عمل کرده ایم و جناب آقای مهندس بنی اسدی راد ، مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران نیز پیگیر مسائل ورزش شرکت مس هستند و نتایج تیم مس کرمان را نیز دنبال می کنند و انشاالله همگی جشن قهرمانی و صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر را جشن خواهیم گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو