شماره‌ی خبر : ‌384 | تعداد بازدید : 2429
یکشنبه 20 دی ماه 1394 ساعت 11:39

بازیکن ملی‌پوش هندبال مس:برای کسب افتخار به بحرین می‌رویم

من و سعید حیدری از تیم مس در تیم ملی حضور داریم و هرچند بازیکنان شایسته‌ی دیگری نیز از تیم مس می‌توانستند در این اردو باشند ولی بهرشکل ما به عنوان سربازان تیم ملی تلاش می‌کنیم که نماینده‌های شایسته‌ای از تیم مس در تیم ملی باشیم.

بازیکن ملی‌پوش هندبال مس:برای کسب افتخار به بحرین می‌رویم

تیم ملی هندبال کشورمان آخرین مراحل آماده‌سازی خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور بحرین پشت سر می‌گذارد که دو بازیکن شایسته‌ی تیم هندبال مس کرمان نیز با این تیم مشغول به کار می‌باشند.

مهرداد صمصامی و سعید حیدری دو بازیکنی هستند که به همراه این تیم خود را آماده‌ی این بازی‌های دشوار می‌کنند.

صمصامی در رابطه با شرایط خود در اردوی تیم ملی می‌گوید: خوشبختانه مراحل آماده‌سازی خیلی خوب پیش می‌رود و ما دو مرحله اردو در کشورهای آلمان و لهستان برگزار کردیم و آخرین مرحله‌ی آماده‌سازی را نیز تا روز 22 دی در جزیره کیش برگزار می‌کنیم.

وی شرایط بازیکنات ملی‌پوش هندبال را بسیار خوب می‌داند و می‌گوید: بعد از نایب قهرمانی در بازی‌های قطر تیم از نظر روحی و روانی به خودباوری بسیار خوبی رسیده است و تمام تیم آماده هستند که در بازی‌های بحرین به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیریم.

صمصامی ادامه می‌دهد: من و سعید حیدری از تیم مس در تیم ملی حضور داریم و هرچند بازیکنان شایسته‌ی دیگری نیز از تیم مس می‌توانستند در این اردو باشند ولی بهرشکل ما به عنوان سربازان تیم ملی تلاش می‌کنیم که نماینده‌های شایسته‌ای از تیم مس در تیم ملی باشیم.

تیم ملی هندبال کشورمان به همراه بازیکنان مسی خود روز 23 دی ماه تهران را به مقصد بحرین برای شرکت در بازی‌های قهرمانی آسیا ترک خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو