شماره‌ی خبر : ‌370 | تعداد بازدید : 1974
سه‌شنبه 15 دی ماه 1394 ساعت 10:42

رکاب‌زن مس:تنها شانسم برای رسیدن به المپیک، کسب طلای کایرین آسیا است

تمرکز من روی سه رشته از رشته‎هایی است که قرار است در آنها پا بزنم. مهم‌ترین رشته‎ای که برای آن برنامه‎ریزی کرده‎ام، رشته کایرین است که در این رشته طلای بازی‎های آسیایی را دارم. رشته‎های بعدی من نیز تیم‌اسپیرینت و یک کیلومتر است.

رکاب‌زن مس:تنها شانسم برای رسیدن به المپیک، کسب طلای کایرین آسیا است

دوچرخه‌سوار تیم مس کرمان بعد از درخشش فوق‌العاده‌ای که با پیراهن این تیم در رقابت‌های لیگ برتر داشت و عناوین مختلف را در این بازی‌ها از آن خود و تیم مس کرد، حالا در فکر کسی سهمیه‌ی المپیک که کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد، می‌باشد.

محمد دانشور می‎گوید با توجه به این که سه کاپ جهانی را از دست داده است، تنها شانسش برای گرفتن سهمیه المپیک، کسب طلای کایرین آسیا است.

وی در حاشیه تمرین تیم‌ملی دوچرخه‎سواری پیست که در اهواز در حال پیگیری است، درباره وضعیت اردو و آمادگی خودش اظهار کرد: وضعیت نسبتا خوبی را در اردو شاهد هستیم؛ با وجود این اگر بخواهیم شرایط خیلی خوبی را برای خودمان ایجاد کنیم، اعتقاد دارم تمرینات باید روی پیست چوبی انجام شود چرا که مسابقات در پیست چوبی انجام می‎شود.

وی افزود: با این حال، با توجه به وضع فعلی کشور و مشکلاتی که وجود دارد، فعلا در این پیست تمرینات را پیگیری می‎کنیم و اهواز هم تا حد ممکن توانسته امکانات را برای ما فراهم آورد.

عضو تیم‎ملی دوچرخه‌سواری ایران در رشته سرعت با بیان این‎که در شهرهای دیگر پیست‎های بهتر از اهواز نیز وجود دارد، عنوان کرد: عمده‎ترین دلیلی که ما و مسوولان تیم تصمیم گرفتیم تمرینات را در اهواز انجام دهیم، آب و هوای مناسب این شهر است چرا که اهواز نسبت به سایر شهرها در این فصل هوای گرمتری دارد و این کار ما را کمی راحت می‎کند ولی شهرهای دیگر سرد هستند و نمی‎شود در آنها تمرین کرد.

وی اظهار کرد: فشاری که در اینجا و در تمرینات روی ما است به مراتب بیش از زمانی است که در تهران تمرین می‎کنیم که دلیل این امر نیز به ارتفاع باز می‎گردد چرا که ارتفاع تهران بالاست ولی ارتفاع اینجا تقریبا هم‎سطح دریا است. البته پیست اهواز نیز کمی سخت‎تر و زبرتر است و خستگی بیشتری به وجود می‎آورد.

دارنده مدال طلای مسابقات کاپ آسیا در هندوستان درباره شانس کسب مدال خود در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: تمرکز من روی سه رشته از رشته‎هایی است که قرار است در آنها پا بزنم. مهم‌ترین رشته‎ای که برای آن برنامه‎ریزی کرده‎ام، رشته کایرین است که در این رشته طلای بازی‎های آسیایی را دارم. رشته‎های بعدی من نیز تیم‌اسپیرینت و یک کیلومتر است.

وی با اشاره به رقبای جدی خود در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن عنوان کرد: رکابزنان کشورهای ژاپن، کره‎جنوبی، چین و مالزی رقیبان جدی من در این مسابقات هستند که امیدوارم بتوانم از پس آن‎ها برآیم.

دانشور در پاسخ به این سوال که چه شانسی را برای رسیدن خود به المپیک متصور است، بیان کرد: شانس من برای المپیک خیلی بالا بود ولی یک سری مشکلات پیش آمد و باعث شد که سه کاپ جهانی را از دست بدهم و نتوانم در آن‎ها شرکت کنم. اکنون نیز تنها شانسی که دارم این است که طلای کایرین را در مسابقات ژاپن کسب کنم؛ چرا که من سه کاپ جهانی را از دست داده‎ام و چند گام از بقیه افرادی که در آن کاپ‎ها شرکت کردند، عقب‎تر هستم و نیاز است تا با برداشتن یک قدم بزرگ، آن‎ها را جبران کنم.

این دوچرخه‌سوار تیم مس در رابطه با مسابقات لیگ برتر نیز گفت: خوشبختانه به همراه تیم مس در این رقابت‌ها نتایج خوبی گرفتیم و عنوان نایب قهرمانی برای تیم ما با توجه به شرایط و امکاناتی که در اختیار داشتیم رتبه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود. رکاب‌زنان تیم مس واقعا با غیرت و شایسته هستند که امیدوارم در فصل آتی رقابت‌ها با توجه بیشتری که به آن‌ها می‌شود، عنوان قهرمانی بازی‌ها را از آن این تیم کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا