شماره‌ی خبر : ‌334 | تعداد بازدید : 2438
چهارشنبه 2 دی ماه 1394 ساعت 21:32

امرایی: هم قسم هستیم که از اصفهان با دست پر برگردیم

هدف کسب موفقیت و سه امتیاز برای مس است و فرق ندارد که این اتفاق با گلزنی من رخ دهد یا سایر بازیکنان. همانند بازی قبل هدف تیم ما کسب سه امتیاز است و خوشحال می‌شوم که در این راه چه باگلزنی یا با پاس گل سهیم باشم.

امرایی: هم قسم هستیم که از اصفهان با دست پر برگردیم

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان در چند بازی اخیر این تیم یکی از بهترین بازیکنان زمین بوده است و به خصوص با پاس گل زیبایی که در بازی با پاس همدان ساخته و پرداخته کرد، هواداران مس را به تداوم درخشش خود امیدوار کرد.

امرایی که کاملا آماده‌ی بازی این هفته‌ی مس برابر گیتی‌پسند اصفهان است شرایط کلی تیم مس را عالی توصیف می‌کند و می‌گوید: همه شرایط فراهم شده است که برای بازی با گیتی‌پسند کاملا آماده باشیم. تیم ما از هر نظر یکی از تیم‌های شایسته‌ی لیگ یک است و از همین حیث باید در بالای جدول هم قرار گیریم.

امرایی می‌افزاید: هرچند بازی دشواری در این هفته در خارج از خانه داریم اما قطعا توانایی گرفتن امتیاز از بازی اصفهان را داریم و تمامی تیم هم‌قسم هستند که با نهایت تلاش از بازی با گیتی‌پسند با دست پر برگردیم.

مهاجم تیم مس با اشاره به تعطیلات بعد از این بازی گفت: نتیجه‌ی خوب در این بازی سبب می‌شود که ما با آرامش فکری بیشتری راهی تعطیلات شویم و قطعا با اردو و تمریناتی که در نیم فصل داریم، در ادامه‌ی بازی‌های لیگ یک با قدرتی دو چندان حاضر خواهیم شد تا تیم را به صدر جدول و در نهایت لیگ برتر برسانیم.

امرایی در رابطه با بازی خود نیز می‌گوید: هدف کسب موفقیت و سه امتیاز برای مس است و فرق ندارد که این اتفاق با گلزنی من رخ دهد یا سایر بازیکنان. همانند بازی قبل هدف تیم ما کسب سه امتیاز است و خوشحال می‌شوم که در این راه چه باگلزنی یا با پاس گل سهیم باشم و با دعای مردم کرمان امیدوارم که این اتفاق در بازی این هفته‌ی تیم ما رخ دهد.


پنج‌شنبه 3 دی ماه 1394 ساعت 13:47
امروز منتظر گلزنی کیوان عزیز هستیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو