شماره‌ی خبر : ‌33 | تعداد بازدید : 2669
دوشنبه 30 شهریور ماه 1394 ساعت 12:34

ملکی: برابر نساجی برای پیروزی به میدان می‌رویم

من آمادگی دارم که هر زمان کادر فنی تشخیص داد در دروازه‌ی مس قرار بگیرم و بهترین نمایش را برای این تیم انجام دهم. تیم ما دروازه‌بان بزرگی مثل ارشاد یوسفی دارد و این رقابت را برای هر دروازه‌بانی برای فیکس شدن سخت می‌کند.

ملکی: برابر نساجی برای پیروزی به میدان می‌رویم

کوروش ملکی در بازی گذشته‌ی مس اولین بازی رسمی خود را با پیراهن مس انجام داد و جانشین ارشاد یوسفی مصدوم در دروازه‌ی مس شد.

ملکی با وجود دریافت گل دقیقه‌ی پایانی چند واکنش خوب در دروازه‌ی مس داشت و برروی گل دریافتی این تیم نیز مقصر قلمداد نمی‌شد.

ملکی با بیان اینکه پوشیدن پیراهن مس در یک بازی رسمی برای او افتخار بزرگی محسوب می‌شده است می‌گوید: من آمادگی دارم که هر زمان کادر فنی تشخیص داد در دروازه‌ی مس قرار بگیرم و بهترین نمایش را برای این تیم انجام دهم. تیم ما دروازه‌بان بزرگی مثل ارشاد یوسفی دارد و این رقابت را برای هر دروازه‌بانی برای فیکس شدن سخت می‌کند.

دروازه‌بان تیم مس با بیان اینکه تیمش روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک خواهد شد افزود: تمرینات خوبی را بعد از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشته ایم و با آمادگی کامل در مقابل این تیم تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم.

ملکی با بیان اینکه تعداد بازی‌های زیاد در فصل جاری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور و مشکلات مالی بسیاری از تیم های حاضر در این رقابتها قطعا در ادامه فصل بر روی روند بسیاری از تیم ها تاثیر خواهد گذاشت ابراز امیدواری کرد با توجه به پتانسیل بالای باشگاه مس کرمان و هواداران پرشور این تیم در پایان فصل شاهد صعود تیمش به لیگ برتر باشد

وی همچنین از هواداران تیمش خواست تا در دیدار مقابل نساجی در هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با حضور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با حضور و تشویق خود از تیم حمایت نمایند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز