شماره‌ی خبر : ‌320 | تعداد بازدید : 1909
یکشنبه 29 آذر ماه 1394 ساعت 11:41

آمادگی دوچرخه‌سوار مس برای بازی‌های لیگ و اردوی تیم ملی

از هر جهت آماده‌ی این مرحله هستیم و سعی داریم با تمام توان نتایج خوب مراحل قبلی را به همراه تیم مس تکرار کنیم و جایگاه مناسبی به همراه مس در لیگ برتر این فصل ثبت کنیم.

آمادگی دوچرخه‌سوار مس برای بازی‌های لیگ و اردوی تیم ملی

دوچرخه‌سوار تیم مس کرمان از شرایط خود در آستانه‌ی رقابت‌های مرحله‌ی نهایی لیگ برتر و اردوی تیم ملی ابراز رضایت کرد.

علیرضا حقی ملی‌پوش با تجربه‌ی تیم مس و قهرمان ملی کشورمان در گفت و گویی از شرایط و نحوه‌ی برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش ابراز رضایت کرد.

وی از شرایط و نحوه برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش ابراز رضایت کرد و اظهار نمود اردو با بهترین شرایط در حال برگزاریست.

قهرمان ارزنده کشورمان افزود: در سال‌های اخیر این بهترین اردوی تبم ملی از هر لحاظ است و همه ملی پوشان حاضر در اردو بدون کوچکترین مشکلی کنار یکدیگر به تمرین خود ادامه می‌دهند تا برای مسابقات قهرمانی آسیا 2016 ژاپن به آمادگی کامل دست یابند .

او از آمادگی خود برای حضور پرقدرت در مرحله‌ی نهایی رقابت‌های لیگ برتر همراه با تیم مس می‌گوید و می‌افزاید: از هر جهت آماده‌ی این مرحله هستیم و سعی داریم با تمام توان نتایج خوب مراحل قبلی را به همراه تیم مس تکرار کنیم و جایگاه مناسبی به همراه مس در لیگ برتر این فصل ثبت کنیم. در حال حاضر شرایط خوبی برای این رقابت‌ها داریم و تمامی تیم در آمادگی کامل به سر می‌برد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز