شماره‌ی خبر : ‌2816 | تعداد بازدید : 1599
چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 15:03

برگزاری جشن پایان دوره تیم‌های ورزشی باشگاه مس در فصل گذشته

در پایان یک فصل از رقابت‌های تیم‌های ورزشی مختلف باشگاه صنعت مس کرمان، از زحمات تمامی این تیم‌ها در یک جشن بزرگ تشکر و قدردانی شد.

برگزاری جشن پایان دوره تیم‌های ورزشی باشگاه مس در فصل گذشته

در پایان یک فصل از رقابت‌های تیم‌های ورزشی مختلف باشگاه صنعت مس کرمان، از زحمات تمامی این تیم‌ها در یک جشن بزرگ تشکر و قدردانی شد.

این مراسم در محل زمین چمن مصنوعی باشگاه مس کرمان برگزار شد که در آن از زحمات تیم‌های فوتبال مس ب، امید، جوانان،نوجوانان،زیر 15 سال، نونهالان وتیم‌های هندبال،بسکتیال، دوچرخه‌سواری،تنیس روی‌ میز بانوان و تیراندازی بانوان تقدیر شد که به سرپرست و سرمربیان این تیم‌ها به نمایندگی از کل مجموعه‌ی تیم‌هایشان لوح تقدیر اهدا شد.

در این مراسم مقامات بلندپایه از جمله دکتر توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی شرکت مس، دکتر احمدی معاون وزیر ورزش، ترابیان معاون فدراسیون فوتبال، دکتر امیری‌خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان،دکتر قرایی رئیس هیات فوتبال و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش استان و جمعی از خانواده بزرگ ورزش مس حضورداشتند.

در ابتدای این مراسم مهندس محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان ضمن خیر مقدم به حاضرین بر تمام تلاش مجموعه باشگاه مس برای کسب موفقیت‌‌های بزرگ تاکید کرد و از تلاش تمامی تیم‌های باشگاه مس قدردانی نمود.

سپس دکتر احمدی معاون وزارت ورزش در صحبت‌های خود ضمن تشکر از تلاش‌های شرکت مس برای ورزش،حضور باشگاه مس کرمان در ورزش ایران را یک فرصت بسیار خوب برای ورزشکاران توصیف کرد.

در ادامه‌ی این مراسم با پخش دو کلیپ تاریخچه باشگاه مس و عملکرد سال گذشته تیم‌های این باشگاه در معرض دید همگان قرار گرفت.

تقدیر از فرزاد حسین‌خانی به عنوان بازیکن وفادار مس و تقدیر از محمد علی شهابی به عنوان اولین بازنشسته از جمع کارمندان مس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

پس از اجرای موسیقی از سرپرستان وسرمربیان تیم‌های باشگاه مس به نمایندگی از زحمات تیم‌‌های آن‌ها قدردانی به عمل آمد و پیشاپیش به مناسبت روز خبرنگاران از زحمات این قشر در انعکاس اخبار باشگاه مس نیز تجلیل شد. در ادامه از برخی هواداران باشگاه مس نیز به دلیل همراهی تیم‌های مختلف آن تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم بزرگ نیز با اهدای جام به کاپیتانان سه تیم فوتبال زیر 15 سال، دوچرخه‌سواری و تیراندازی کاپ‌های قهرمانی آن‌ها رسما اهدا شد و با اجرای آتش بازی این جام‌ها روشنایی بیشتری گرفت.

گزارش تصویری و ویدیویی این مراسم به زودی برروی سایت باشگاه مس قرار خواهد گرفت.


چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 21:59
فکر نمی کنید این نتیجه باخت دو بر هیچ مس در مقابل ایران جوان بوشهر از صفحه پاک بشه چندان روحیه بخش نمی باشد
پنج‌شنبه 27 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 12:58
برگزاری این جشن خیلی خوبه اما کاش در پایان هر فصل ورزشی و در زمان جشن بیلان کاری باشگاه هم ارایه میشد به این معنا که اهداف چی بوده و چه تعداد از اون اهداف به ثمر رسیده و برآیند کارکرد باشگاه چطور بوده و برنامه های سال آینده چی هست
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز