شماره‌ی خبر : ‌2800 | تعداد بازدید : 8299
سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 14:52

بررسی عملکرد مهدی تیکدری به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ یک این فصل

مهدی تیکدری مهاجم کرمانی و 21 ساله تیم مس کرمان که سابقه حضور در تیم ملی زیر 13 سال هم داشته با عملکرد مناسب خود، چشم تیم های لیگ یکی را به خود دوخته بود، اما حال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت از ناحیه مینیسک پا، نتوانسته شرایط آرمانی خود را بدس

بررسی عملکرد مهدی تیکدری به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ یک این فصل

مرجع خبری فرتاک ورزشی در گزارش به بررسی عملکرد پدیده‌های این فصل لیگ یک پرداخته است که مهدی تیکدری بازیکن جوان تیم مس نیز در میان آن ها حضور دارد.

فرتاک ورزشی در این مطلب می‌نویسد: مهاجم جوان و محبوب کرمانی‌ها اگر این فصل بدشانسی نمی‌آورد، می‌توانست با تیم شهرش تاریخ ساز شود.

مهدی تیکدری مهاجم کرمانی و  21 ساله تیم مس کرمان که سابقه حضور در تیم ملی زیر 13 سال هم داشته با عملکرد مناسب خود، چشم تیم های لیگ یکی را به خود دوخته بود، اما حال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت از ناحیه مینیسک پا، نتوانسته شرایط آرمانی خود را بدست آورد.

مهاجم بلند قامت و سرعتی مسی‌ها که قبل از مصدومیت 1048 دقیقه حضور در مستطیل سبز 5 گل و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرد و همچنین با توجه به تکنیک و هوش خود موفق به کسب یک‌پنالتی شد، نقش به سزایی در موفقیت‌ها و کسب امتیاز برای تیمش یعنی مس کرمان داشت.

مهدی تیکدری بعد از مصدومیت نتوانسته توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارد و در 200 دقیقه‌ای که برای مسی ها به میدان رفت موفق به گلزنی یا پاس گل یا کسب پنالتی نشده است.

در پایان اگر بخواهیم عملکرد کلی تیکدری و مس کرمان را بررسی کنیم به این نتیجه میرسیم که در روزهای اوج تیکدری، مس حریفی قدرتمند به شمار می‌آمد و با حضور بین مدعیان روزنه‌های امید برای بازگشت به لیگ برتر‌ را بین مردم کرمان قرار داده بود، اما با مصدومیت مهره کلیدیشان کرمانی‌ها در منطقه آرامش جدول رفتند که نه امید به صعود داشتند نه دلهره سقوط!


شنبه 18 خرداد ماه 1398 ساعت 23:48
آقای تیکدری هیچ موقع پول زیادی از پیشرفت نمیشه اون مربی بادانشه مثل برانکو که ازچوب بازیکن میسازه خیلی هاواسه پول رفتن وخیلی زودنابودشدن میگی نه؟پایان فصل می‌بینمت که سرنخواستنت دعواست
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) دیدار  1398/04/17 ساعت 14:54
ببخشید منظورتون برانکویه الاهلی هستش؟ آخه الاهلی مهدی تیکدری رو نمیخواست:)))))
سه‌شنبه 18 تیر ماه 1398 ساعت 22:00
یک مهاجم گل نزن دیگر برای تراکتور ....کاش همون مس رو طلا میکردی و کرمان رو قهرمان به تراکتور نمی اومدی
پنج‌شنبه 4 مهر ماه 1398 ساعت 01:19
دمت گرم عالی هستی
جمعه 24 بهمن ماه 1399 ساعت 09:15
عالیه این پسر زنده باشی داداش
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا