شماره‌ی خبر : ‌2797 | تعداد بازدید : 2212
دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 13:04

عیادت مدیرعامل و مقامات باشگاه مس از فرهاد سالاری

محمد رضا کافی مدیرعامل باشگاه مس به همراه ایرج کهندل از اعضای هیات مدیره باشگاه، حمید حاج‌اسماعیلی معاونت فنی باشگاهة عارف سعیدیان سرپرست تیم فوتبال مس و سعید قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه در این عیادت از آخرین روند درمانی سالاری نیز آگاه شدند.

عیادت مدیرعامل و مقامات باشگاه مس از فرهاد سالاری

مدیرعامل و جمعی از مقامات باشگاه مس با حضور در منزل فرهاد سالاری، از این بازیکن مصدوم به عیادت پرداختند.

سالاری که در جریان بازی‌های لیگ یک با مصدومیت از ناحیه‌ی رباط صلیبی پای خود را به تیغ جراحان سپرده بود، فعلا دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد.

محمد رضا کافی مدیرعامل باشگاه مس به همراه ایرج کهندل از اعضای هیات مدیره باشگاه،  حمید حاج‌اسماعیلی معاونت فنی باشگاه عارف سعیدیان سرپرست تیم فوتبال مس و سعید قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه در این عیادت از آخرین روند درمانی سالاری نیز آگاه شدند.

سالاری با بیان اینکه در حال حاضر در کلینیک دکتر مداحی مشغول کارهای فیزیوتراپی می‌باشد از روند خوب درمانی خود گفت و اینکه از هفته‌ی آینده کار با وزنه را برروی پای خود آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه مس نیز با تمجید از خصوصیات اخلاقی سالاری وی را یکی از بازیکنان محجوب و با غیرت تیم فوتبال مس نامید و آرزو کرد که این بازیکن هرچه سریع‌تر شرایط مطلوب خود را برای بازی پیدا کند.


سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 08:13
ان شالله زودتر خوب شی مرد بزرررررررررررررررگ
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو