شماره‌ی خبر : ‌2790 | تعداد بازدید : 1930
شنبه 15 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 10:44

صحبت‌های رئیس هیات مدیره باشگاه مس در برنامه عصر ورزش

بر اساس مشاوره‌ها و رایزنی‌ها در حال مشخص کردن رقم بودجه برای فصل آینده هستیم و دو تیم را با توجه به این موضوع در نظر می‌گیریم یعنی تیمی بر اساس همین بودجه‌ی فعلی وتیم دیگری را بر اساس افزایش بودجه.

صحبت‌های رئیس هیات مدیره باشگاه مس در برنامه عصر ورزش

جمید اخلاقی رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان میهمان این هفته برنامه تلویزیونی عصر ورزش از شبکه استانی کرمان بود.

وی پاسخگوی سوالات مختلف در این برنامه بود و در ابتدا پیرامون عملکرد کلی باشگاه مس کرمان گفت: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای که وجود داشت عملکرد کلی باشگاه را بد ارزیابی نمی‌کنیم ولی در رابطه با تیم فوتبال مس می‌توانستیم با همین بودجه و امکانات صعود به لیگ برتر داشته باشیم که چنین نشد.

اخلاقی در رابطه با بودجه فصل قبل باشگاه مس کرمان گفت: رقم بودجه نسبت به سال قبل‌تر از آن تغییری نداشت اما باید اذعان کرد که هزینه‌های اطراف تیم افزایش چشمگیری داشت و مثلا برای اسکان وحمل و نقل تیم‌ها هزینه‌ها چند برابر شده بود.

رئیس هیات مدیره‌ی باشگاه مس پیرامون تغییرات صورت گرفته در فصل قبل گفت: آقای مسعودزاده تقریبا یک ماه قبل از پذیرش استعفایش این موضوع را تقدیم هیات مدیره کرده بود و بعد از شکست سنگین برابر گل‌گهر هیات مدیره با این موضوع موافقت کرد و اصلا بحث تغییرات یک شبه رخ نداده است. هرچند ما از ابتدای فصل برنامه تغییرات احتمالی را در ذهن داشتیم تا در شرایط سخت غافلگیر نشویم اما گمان نمی‌کردیم که احمد نخعی پس از آن شکست بر استعفای خودش پافشاری داشته باشد و با توجه به روحیات حساسی که ایشان داشت با اصرار بر استعفایش به نوعی مجبور به تصمیم دیگری شدیم چراکه برنامه خود ما نیز ادامه کار با او بود.

ایشان در رابطه با مشکلات عدم صعود تیم فوتبال مس در سال‌های اخیر گفت: اصلی‌ترین عامل بحث فنی داخل زمین بوده است اما بهرحال نباید از شرایط پیرامونی تیم نیز چشم پوشید و قطعا عواملی مثل شرایط  زمین مسابقه حمایت نهادهایی مثل صدا وسیما و حمایت هرچه بیشتر تماشاگران و عوامل دیگری از این دست در موفقیت تیم اثر بارز خواهد داشت. ما اصلا نباید به این فکر کنیم که باشگاه مس باید به تنهایی همه‌ی زمینه‌های موفقیت در صعود را فراهم کند بلکه همه‌ی نهادهای کرمان باید در کنار باشگاه برای کسب موفقیت قرار بگیرند.

حمید اخلاقی در رابطه با ورزشگاه در حال ساخت مس کرمان نیزگفت: ساخت این پروژه مربوط به باشگاه مس نیست بلکه نهادهای متخصص در شرکت مس روند ساخت این ورزشگاه را دنبال می‌کنند. بنا براعلام این نهادها ساخت این پروژه 70 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد ضمن اینکه افراد ناظر برروی این پروژه گزارش‌های مفصل مشکلات پیش آمده برای ساخت این ورزشگاه در سال‌های قبل را ارائه کرده بودند و اذهان عمومی در جریان مسائل آن هست. ضمن اینکه نباید مشکلات اقتصادی جهانی را که برروی ساخت این پروژه بزرگ اثر می‌گذارد را نیز نادیده گرفت.

این عضو شرکت مس در رابطه با حاشیه‌های پیش آمده بابت سفر برخی از مدیران ورزشی این شرکت به جام‌جهانی نیز گفت: این مسئله تنها یک شانتاژ رسانه‌ای بود چراکه اولا این سفر قبل از موضوع رسانه‌ای شدنش در شرکت مس لغو شده بود و پس از لغوش عده‌ای برای اهدافی خاص آن را مطرح کردند و ثانیا این اتفاق عجیبی نیست و همه نهادهایی که دارای مدیران ورزشی هستند برنامه اعزام مدیران ورزشی خود را برای کسب تجربه و کلاس‌های آموزشی جانبی آن، به المپیک وجام‌جهانی دارند. ضمن اینکه باید قویا تاکید کنم رقم‌هایی که بابت این سفر اعلام شد کذب و شیطنت بود و بخش مالی شرکت رقم دقیق این سفر را اعلام کرد تا مشخص شود این موضوع برای مقاصدی خاص مطرح شده بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در رابطه با بحث انضباط مالی در باشگاه مس نیز توضیح داد وگفت: سیاست کلی شرکت مس در سال‌های گذشته بر انضباط مالی و دوری جستن از ریخت وپاش‌های بی‌بهره‌ی سال‌های قبل بوده است. نه فقط در باشگاه مس کرمان که در تمام نهادهای ورزشی شرکت مس ناظر مالی منصوب شد تا هزینه‌های مرتبط با ورزش و باشگاه‌ها در چارچوب‌های مشخص انجام گیرد که این موضوع سبب شد انضباط مالی بی‌نظیری در ورزش مس شکل بگیرد. در حال حاضر نیز با جلساتی که با مقامات مالیاتی و بیمه‌ داریم،در حال برطرف کردن برخی از مشکلات سال‌های قبل نیز هستیم.

وی در رابطه با برنامه‌ی فصل پیش روی باشگاه مس کرمان نیز گفت: بر اساس مشاوره‌ها و رایزنی‌ها در حال مشخص کردن رقم بودجه برای فصل آینده هستیم و دو تیم را با توجه به این موضوع در نظر می‌گیریم یعنی تیمی بر اساس همین بودجه‌ی فعلی وتیم دیگری را بر اساس افزایش بودجه. در حال حاضر نیز گزینه‌های مربیگری را در نظر گرفتیم و در حال دریافت برنامه از آن‌ها می‌باشیم ضمن اینکه نفرات خوب تیم‌ها را نیز ارزیابی می‌کنیم تا تیمی خوب روانه‌ی بازی‌های فصل آینده کنیم. جلسات فنی در باشگاه را نیز تشکیل داده‌ایم و همانطور که مدیرعامل باشگاه مس کرمان صراحتا عنوان کردند از هر نظر مثبتی در کرمان برای تیم استفاده مفید خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود افراد دو شغله و بازنشسته در باشگاه مس کرمان وجود آن‌ها را در باشگاه‌های ورزشی مس تائید کرد و در رابطه با ممنوعیت این کار گفت: بهرشکل باید این موضوع بر اساس قوانین مصوب در کشور مطرح و بررسی گردد و بر اساس روالی که مطرح می‌گردد در ورزش مس نیز اقدام شود.

حمید اخلاقی در پایان صحبت‌هایش گفت: من به عنوان بخشی از مدیریت باشگاه مس از عدم صعود تیم فوتبال مس در این فصل از رقابت‌های لیگ یک به لیگ برتر از همه‌ی مردم کرمان و هواداران عذرخواهی می‌کنم و باید در فصل جدید تلاش همه ما به گونه‌ای باشد که در پایان فصل آینده  آن‌ها را شاد کنیم.


شنبه 15 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 20:39
این مبهم صحبت کردن ها یعنی عزم جزمی برای صعود نیست. ورزشگاه مس به چه در میخوره وقتی تیم لیگ برتری نداشته باشیم یا بأید بأ بودجه تیمهای بزرگ بتونیم تیم ببندیم یا منتظر بخت و اقبال باشیمچرا استاندار به این موضوع ورود نمی کندتر بودجه دو تیم مس را جوری تقسیم نکنیم که همیشه یک تیم لیک برتری داشته باشیم و یک تیم پشتیبان مگه پول این استان کمتر از بقیه استاندار نساجی همه بازیکنان بومی بودن ضربه ای که تیمهای مس و کرمان و رفسنجان و گل گهر هرسال بهم می زنن خودش یه عامل عدم صعود شده
پرسام امینی
0
1
شنبه 15 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 23:24
زمین چمن استادیوم باهنر و جایگاه تماشاچیان که حامیان اصلی تیم در سرما و گرما هستند را از همین امروز دریابید.شما که هر فصل عامل عدم موفقیت بازیکنان و تیم در کسب نتایج ضعیف چمن ضعیف و غیر استاندارد استادیوم باهنر میدونید چرا از الان فکری جهت ترمیم و بازسازی نمی کنید?لطفا،لطفا،خواهشا دست به کار شید.
یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 20:36
بحث کرمان که میشه، حتی پای مسائل بین المللی هم برای توجیه کم کارری و کم محبتی به مردم نجیب این شهر وسط کشیده میشه! از کی این ورزشگاه داره ساخته میشه اما هنوز ما اندر خم یک کوچه ایم. این همه ثروت تو این کرمان کجا میرهٍ که این آفایون همیشه یه پاشون میلنگه!؟
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا