شماره‌ی خبر : ‌2739 | تعداد بازدید : 1362
یکشنبه 26 فروردین ماه 1397 ساعت 11:22

مس با 12 کلین شیت در رتبه چهارم جدول

در فصل جاری حمید عرفانی و رضا حیدری وظیفه‌ی سنگربانی تیم مس را برعهده داشتند و رامین شکیبا دروازه‌بان جوان و آینده‌‌دار مس نیز به عنوان دروزاه‌بان سوم تیم مس در این فصل حضور داشت که اعضا و هواداران تیم فوتبال مس روز دروازه‌بان را به هر سه این عزیزان

مس با 12 کلین شیت در رتبه چهارم جدول

روز گذشته در بین اهالی فوتبال به روز دروازه‌بان اختصاص داشت و دوستداران فوتبال این روز را به دروازه‌بانان محبوب خود تبریک می‌گفتند.

در فصل جاری حمید عرفانی و رضا حیدری وظیفه‌ی سنگربانی تیم مس را برعهده داشتند و رامین شکیبا دروازه‌بان جوان و آینده‌‌دار مس نیز به عنوان دروزاه‌بان سوم تیم مس در این فصل حضور داشت که اعضا و هواداران تیم فوتبال مس روز دروازه‌بان را به هر سه این عزیزان تبریک می‌گویند.

اما در 31 بازی گذشته‌ی لیگ یک، تیم فوتبال مس با 12 کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه‌ی خود از این حیث در رتبه‌ی چهارم تیم‌های لیگ یکی این فصل قرار دارد.... آماری که در سه بازی پیش رو می‌تواند بهبود یابد.

از این تعداد سهم رضا حیدری که در 9 بازی این فصل وظیفه‌ی سنگربانی تیم مس را برعهده داشت 5 بازی می‌باشد. حیدری در کرمان برابر تیم‌های ماشین‌سازی . بادران دروازه‌ی مس را بسته نگه داشت و در تبریز برابر شهرداری وماشین‌سازی و در اراک برابر آلومینیوم برای مس کلین‌شیت کرد.

حمید عرفانی نیز که در 22 بازی در چارچوب دروازه‌ی مس قرار گرفت 7 کلین‌شیت به نام خود ثبت کرد. او در کرمان برابر تیم‌های برق‌شیراز، اکسین‌، شهرداری ماهشهر دروازه‌ی مس را بسته نگه داشت و در بازی‌های خارج از خانه برابر راه‌اهن در تهران،شهرداری درماهشهر، برق در شیراز و صبا در قم برای مس کلین‌شیت کرد ضمن اینکه این دروازه‌بان برای مس در این فصل یک پاس گل هم به ثبت رسانده است.    


یکشنبه 26 فروردین ماه 1397 ساعت 11:47
میلاد فرخردینی داره مثل آر اش برهانی بی معرفت شده بی تعصب شده تیم خوش ول کرده دلسوز نیست که به کمک مس کرمان نیمیاد. ..
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا