شماره‌ی خبر : ‌2737 | تعداد بازدید : 1783
چهارشنبه 22 فروردین ماه 1397 ساعت 12:57

دارکو: در نیمه دوم می‌توانستیم برنده بازی باشیم

در نیمه‌ی دوم ورق کاملا به سود ما برگشت و ما بیشتر بر بازی و دروازه‌ی حریف مسلط بودیم و فکر می‌کنم بدشانسی اجازه نداد که سه امتیاز را در نیمه‌ی دوم بگیریم. بهرحال این بازی تمام شده است و من از فردا به بازی با فجر سپاسی فکر می‌کنم.

دارکو: در نیمه دوم می‌توانستیم برنده بازی باشیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پایان بازی تیمش برابر بادران تهران گفت که تیمش توانایی کسب سه امتیاز در نیمه‌ی دوم بازی را داشت.

دارکو در رابطه با این بازی گفت: در نیمه‌ی اول بی‌جهت عقب نشینی کرده بودیم و این اجازه را به حریف دادیم که بر دروازه ما مسلط شود. تیم بادران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد اما شاید بهتر بود از ابتدای بازی در برابر این تیم بیشتر حمله می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه‌ی دوم ورق کاملا به سود ما برگشت و ما بیشتر بر بازی و دروازه‌ی حریف مسلط بودیم و فکر می‌کنم بدشانسی اجازه نداد که سه امتیاز را در نیمه‌ی دوم بگیریم. بهرحال این بازی تمام شده است و من از فردا به بازی با فجر سپاسی فکر می‌کنم.

سرمربی تیم مس ادامه داد: نمی‌دانم صحنه‌های این بازی پنالتی بود و یا نه و بازهم می‌گویم در رابطه با داوری صحبت نمی‌کنم ولی فکر می‌کنم یک صحنه پنالتی هم در این بازی برای ما اتفاق افتاده است.

دارکو در رابطه با بازگشت فرزاد حسین‌خانی به تیم مس کرمان نیز گفت: من از ابتدای فصل گفته بودم که این تیم یک لیدر در زمین مسابقه می‌خواهد و فرزاد حسین‌خانی این خصوصیت را داشت. فرزاد را از سال‌های پیش می‌شناسم و می‌دانم چقدر برای بازی کردن تشنه است و از همین رو در مدتی هم دور از مسابقات بوده است تمرینات خود را انجام داده است و مشکلی برای بازی کردن ندارد.

وی در این باره افزود: اینکه فرزاد در بازی‌های بعدی بازی خواهد کرد و یا نه بستگی به شرایط مسابقه و تمرینات پیش رو دارد ولی قطعا از حضور این بازیکن بهترین استفاده را خواهیم کرد.


چهارشنبه 22 فروردین ماه 1397 ساعت 14:34
کجا نیمه دوم خوب بازی کردیم ؟؟؟؟؟؟ خلاصه بازی رو دارکو نگاه کنه بد نیست
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز