شماره‌ی خبر : ‌2733 | تعداد بازدید : 1782
سه‌شنبه 21 فروردین ماه 1397 ساعت 10:04

سالاری: برگشت حسین‌خانی یکی از بهترین اتفاقات ممکن بود/تا 5ماه دور از میدانم

من از کادر مدیریت باشگاه بابت رقم زدن این موضوع تشکر می‌کنم چراکه جای خالی آقا فرزاد در تیم احساس می‌شد. بهرشکل ایشان یکی از اسطوره‌های تیم مس کرمان هستند وحضورشان در کنار این تیم می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزند

سالاری: برگشت حسین‌خانی یکی از بهترین اتفاقات ممکن بود/تا 5ماه دور از میدانم

فرهاد سالاری با نظر پزشکان متخصص باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد تا پارگی رباط صلیبی او مراحل درمانی خود را آغاز کند.

کاپیتان این فصل مس که در بازی با نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شد در رابطه با این موضوع می‌گوید: بعد از گرفتن نتیجه‌ی ام آر آی خودم با پزشکان متخصص مشورت کردم و مشخص شد که باید رباط صلیبی‌ام را عمل کنم. در حال حاضر منتظر هستم ورم زانویم بخوابد تا پس از آن برای جراحی برنامه‌ریزی کنیم.

سالاری در رابطه با دوران نقاهت خود می‌گوید: فکر می‌کنم نزدیک به 5 ماه دور از میادین مسابقه باشم و باید به کارهای درمانی خود بپردازم.

وی با تشکر از مردم و هواداران مس که در روزهای اخیر به طور مرتب پیگیر احوال وی بودند ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر بتواند برای تیم مس کرمان بازهم بازی کند.

این بازیکن با اخلاق تیم مس کرمان در رابطه با بازگشت فرزاد حسین‌خانی به تیم مس گفت: یکی از بهترین اتفاقات ممکن برای تیم مس افتاد و من از کادر مدیریت باشگاه بابت رقم زدن این موضوع تشکر می‌کنم چراکه جای خالی آقا فرزاد در تیم احساس می‌شد. بهرشکل ایشان یکی از اسطوره‌های تیم مس کرمان هستند وحضورشان در کنار این تیم می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزند و من زمانی که این خبر را شنیدم بسیار خوشحال شدم.


سه‌شنبه 21 فروردین ماه 1397 ساعت 10:27
درود بر فرزاد و فرهاد دو افتخار فوتبال کرمان تمیدوارم این فضا و جو مثبتی که در حول و حوش تیم ایجاد شده منجر به صعود در سال آینده بشه . امیدواریم فرهاد با تعصب هم هر چه زودتر سلامتیش رو به دست بیاره و بتونه به تیم کمک کنه , قلبمون با فرهاده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز