شماره‌ی خبر : ‌2725 | تعداد بازدید : 1496
یکشنبه 19 فروردین ماه 1397 ساعت 12:54

سالاری: برای عمل جراحی عجله نمی‌کنم

پزشکان به من گفته اند که درصد جزئی از رباط صلیبی من آسیب ندیده است و شاید همین فرصت دو تا سه هفته ای باعث ترمیم بیشتر رباط صلیبی ام شود.

سالاری: برای عمل جراحی عجله نمی‌کنم

کاپیتان این فصل مس کرمان با بدشانسی در بازی با نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شدیدی شد که سبب شد بازی‌های این فصل برای این بازیکن بااخلاق به اتمام برسد.

او در رابطه با مصدومیت خود به پایگاه خبری ورزش کرمان می گوید: با توجه به ابهام پزشکان در تشخیص پارگی کامل رباط صلیبی یکی دو هفته ای برای انجام عمل جراحی صبر می کنم.

سالاری در این باره اظهار داشت : بعد از اتفاقی که در دیدار نفت مسجد سلیمان افتاد به آقایان شهسواری و مداحی از پزشکان مجرب کرمانی مراجعه کردم، تشخیص آن ها پارگی رباط صلیبی بود، اما این دو به من توصیه کردند که برای انجام عمل جراحی عجله نکنم.

وی افزود: پزشکان به من گفته اند که درصد جزئی از رباط صلیبی من آسیب ندیده است و شاید همین فرصت دو تا سه هفته ای باعث ترمیم بیشتر رباط صلیبی ام شود.

کاپیتان مس کرمان گفت: با تمام این اتفاقات امروز به تهران آمده ام تا با دکتر کیهانی نیز در این خصوص مشورت کنم و پس از انجام معاینات و تشخیص وی در این زمینه تصمیم نهایی را بگیریم.


دوشنبه 20 فروردین ماه 1397 ساعت 14:21
آرزوی سلامتی برای آقا فرهاد عزیز با تعصب
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز