شماره‌ی خبر : ‌2712 | تعداد بازدید : 1702
یکشنبه 12 فروردین ماه 1397 ساعت 18:55

دارکو دراژیچ: شانس 50 درصدی خود را برای صعود از دست دادیم

این شکست باعث شد که ما 50درصد شانسی که برای صعود داشتیم از دست بدهیم. حق ما در این بازی اصلا باخت نبود و در نیمه دوم کاملا روی دروازه حریف بودیم و افسوس موقعیت های از دست رفته را می خوریم.

دارکو دراژیچ: شانس 50 درصدی خود را برای صعود از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال مس باخت تیم خود را برابر تیم نفت مسجد سلیمان را باعث از دست رفتن شانس 50درصدی این تیم برای صعود دانست.

دارکو در رابطه با این بازی گفت: شاید برخی نسبت به ترکیب تیم در این بازی انتقاد داشته باشم ولی باید بگویم ترکیب تیم در این بازی مشکلی نداشت و من به عنوان کسی که بیش از همه در کنار تیم حضور دارم و در تمرینات در کنار بازیکنان قرار دارم می دانستم چه ترکیبی ایده آل تر برای این بازی می باشد.

وی افزود: البته شاید اشتباه بزرگ من در این بازی این بود که دستور فشار بیشتر از شروع بازی را به دروازه حریف را ندادم و اگر در ابتدای بازی اجازه تسلط به حریف را نمی دادیم بهتر نتیجه در زمین کار را آغاز می کردیم.

سرمربی مس با بیان اینکه همانطور که در زمان بردها در رابطه با تاکتیک هایش صحبت نمی کند افزود که در زمان باخت تیم هم تمایلی ندارد در رابطه با مباحث تاکتیکی حرفی بزند.

دارکو افزود: این شکست باعث شد که ما 50درصد شانسی که برای صعود داشتیم از دست بدهیم. حق ما در این بازی اصلا باخت نبود و در نیمه دوم کاملا روی دروازه حریف بودیم و افسوس موقعیت های از دست رفته را می خوریم.

او در رابطه با داوری گفت: پیش از این هم گفته بودم تمایلی برای صحبت در رابطه با داوری ندارم و علی رغم اتفاقات مهم داوری این بازی نیز در مورد آن صحبت نمیکنم. 


عبدالله صفری نژاد
0
0
یکشنبه 12 فروردین ماه 1397 ساعت 20:20
سلام سابخ بازی دارم متولد 1377.3.25اگر خاستی زنگی بزن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو