شماره‌ی خبر : ‌2637 | تعداد بازدید : 2541
دوشنبه 7 اسفند ماه 1396 ساعت 11:45

صحبت‌های عوامل تیم مس پس از بازی با اکسین

عوامل تیم مس کرمان پس از کسب یک امتیاز خوب از بازی با اکسین در کرج در رابطه با این مسابقه صحبت کردند.

صحبت‌های عوامل تیم مس پس از بازی با اکسین

عوامل تیم مس کرمان پس از کسب یک امتیاز خوب از بازی با اکسین در کرج در رابطه با این مسابقه صحبت کردند.

محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان که این بازی را از نزدیک مشاهده کرد در پایان بازی در جمع بازیکنان این تیم گفت: نمایش خوب بازیکنان تیم در این بازی نشان داد که شخصیت تیم فوتبال ما به خوبی بازیابی شده است و با این بازی‌های خوب حیف است که جایگاه تیم ما در جدول بالاتر از این نباشد.

وی افزود: تیم مس در بازی‌های اخیر همانند تیم‌هایی می‌جنگد که برای صعود انگیزه‌های کافی را دارد و به خوبی رقبای خود را در زمین بازی اذیت می‌کند. جا دارد بابت این تلاش از همه‌ی نفرات تیم تشکر داشته باشم و با ایمانی که به یکدیگر داریم قطعا در بازی‌های آینده نتایج خوبمان ادامه خواهد داشت.

دارکو سرمربی تیم مس نیز در جمع بازیکنان تیم گفت: ما باید باور داشته باشیم که برای چه موضوعی اینجا دور هم هستیم. ما به توانایی‌های خودمان ایمان داریم و در تمامی بازی‌ها باید برای نشان دادن شایستگی‌هایمان بجنگیم. بازی برابر اکسین تلاش ما را به همه نشان داد و ما باید در بازی‌ بعد برابر نساجی نیز تلاش بیشتری را از خود نشان دهیم تا این خود باوری از تیم خودمان را بیشتراثبات کنیم.

مهدی نامجو مربی تیم مس نیز با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان مس در بازی با اکسین گفت: ما در نیمه‌ی اول می‌توانستیم کار برد را برای خودمان تمام کنیم اما برخلاف جریان بازی وبرروی یک اتفاق گل دریافت کردیم ولی در نیمه‌ی دوم تمرکز خود را از دست ندادیم و گل خورده را جبران کردیم.

مربی تیم مس افزود: ما می‌توانیم برروی سه امتیاز بازی با نساجی حساب کنیم و با روند صعودی که تیم ما پیدا کرده است با تمام توان برای این بازی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

فرهاد سالاری کاپیتان تیم مس نیز در رابطه با بازی اکسین گفت: با وجودی که چمن کیفیت خوبی داشت اما به دلیل بارندگی زمین خیس و حرکت توپ سنگین شده بود و این کار را برای بازیکنان دو تیم سخت کرده بود. برروی یک اتفاق گل خوردیم اما اینکه در زمنی حریف موفق شدیم به بازی برگردیم و آن را جبران کنیم نشان از توانایی نفرات تیم ما دارد.

وی افزود: از نظر ما داوری در این بازی مشکل چندانی نداشت و نمی‌دانم چرا میزبان تا این حد به داوری اعتراض کرد.


دوشنبه 7 اسفند ماه 1396 ساعت 12:36
تیم در مجموع خوب بازی کرد اما نکته منفی متاسفانه اشتباهات دامنه دار فردی در تیم هست که باید بازیکنا با تمرکز بیشتری راهی زمین بشن , برد نساجی دور از دسترس نیست اگر هوشیار باشیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو