شماره‌ی خبر : ‌260 | تعداد بازدید : 4099
یکشنبه 8 آذر ماه 1394 ساعت 09:43

دروازه‌بان ملی‌پوش هندبال مس: قهرمان واقعی ما هستیم

ما با اقتدار وارد مسابقات شدیم و حریف وجود نداشت که ما را اذیت کرده و تحت تاثیر قرار دهد. تنها بازی با قطر، تیم دوم جهان کار برای ما سخت شد و نتیجه را به آنها واگذار کردیم. بازی مقابل منتخب جهان واقعاً سخت است.

دروازه‌بان ملی‌پوش هندبال مس: قهرمان واقعی ما هستیم

تیم ملی هندبال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، هرچند با باخت در بازی فینال برابر تیم چند ملیتی قطر، موفق به کسب سهمیه المپیک نشد، اما با نایب قهرمانی در این بازی‌ها، موفق به ثبت یک افتخار بزرگ برای خود گردید.

در این تیم دو بازیکن تیم هندبال مس یعنی سعید حیدری‌ و مهرداد صمصامی بازی می‌کردند که اتفاقا درخشش بسیار خوبی داشتند.

سعید حیدری دروازه‌بان اول تیم ملی در موفقیت هندبال ایران در این مسابقات نقش به سزایی داشت و او بعد از این مسابقات تیم ملی کشورمان را قهرمان واقعی این مسابقات می‌داند.

سعید حیدری‌راد، درمورد شرایط تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: تیم ما واقعاً عملکرد خوبی داشت، اما مسئولان باید بیشتر از این روی این تیم سرمایه‌گذاری کنند تا بیشتر بتوانیم در جهان مطرح شویم، چرا که من معتقدم ایران تیم اول آسیا است. قطر تیمی جهانی با بازیکنان منتخب جهان است.

وی درخصوص مسابقات انتخابی المپیک خاطرنشان کرد: ما با اقتدار وارد مسابقات شدیم و حریف وجود نداشت که ما را اذیت کرده و تحت تاثیر قرار دهد. تنها بازی با قطر، تیم دوم جهان کار برای ما سخت شد و نتیجه را به آنها واگذار کردیم. بازی مقابل منتخب جهان واقعاً سخت است.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران درمورد عملکردش گفت: عملکرد دروازه‌بان در هندبال به گونه‌ای است که تا مدافعان خوب کار نکنند چندان نمی‌تواند موفق باشد؛ در تیم ایران هم مدافعان بسیار خوب کار کردند و در همین راستا من هم توانستم بدرخشم، بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارم و به کشورم خدمت کنم.

حیدری‌راد با اشاره به حضور ایران در المپیک، افزود: در شرایط کنونی نمی‌توان درمورد این موضوع به صورت قاطعانه صحبت کرد، چراکه هنوز برنامه مسابقات انتخابی المپیک اعلام نشده است و نمی‌دانیم چه تیم‌هایی در گروه ایران قرار می‌گیرند. امیدوارم هر تیمی در گروه ایران قرار می‌گیرد شرایط برای المپیکی شدن هندبال ایران فراهم شود.

وی درمورد کار کردن با عرفان اسماعیلاگیچ گفت: کار کردن با عرفان خیلی خوب بود و حس خوبی به من می‌داد. با حضور وی نتایج خوبی هم گرفتیم که امیدوارم ادامه داشته باشد.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در آستانه‌ی شروع دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: خوشبختانه همراه با تیم مس شرایط خوبی در گروهمان داریم و در صدر جدول می‌باشیم و امیدوارم که شرایط برای تیم ما در دور برگشت هم فراهم باشد تا با اقتدار راهی دور بعد مسابقات شویم.

بازی‌های لیگ برتر هندبال کشور از روز پنجشنبه مجددا استارت خواهد خورد و تیم هندبال مس کرمان در اولین بازی دور برگشت در کرمان میزبان تیم سپاهان اصفهان می‌باشد.


یکشنبه 8 آذر ماه 1394 ساعت 10:19
راس میگه اون که تیم قطر نبود تیم منتخب دنیا بود , به هرحال امیدوارم تو مراحل بعدی تیم هندبال ایران به المپیک صعود کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو