شماره‌ی خبر : ‌2590 | تعداد بازدید : 2876
چهارشنبه 18 بهمن ماه 1396 ساعت 12:54

بازگشت حسین تهامی به تمرینات گروهی/به امید تولد دوباره در زمین فوتبال

20 بهمن تولد این بازیکن است... حالا او با بازگشت به تمرین و ترکیب مس در هفته‌های پیش رو، درصدد است تولدی دیگر در زمین فوتبال از خود نشان دهد...

بازگشت حسین تهامی به تمرینات گروهی/به امید تولد دوباره در زمین فوتبال

فصل گذشته لیگ یک و در جریان رقابت‌های دور برگشت، پدیده‌ای از سمت آکادمی‌های باشگاه مس در ترکیب تیم بزرگسالان متولد شد که یکی از بهترین اتفاقات فصل گذشته تیم مس محسوب می‌شد.

حسین تهامی بازیکن جوان کرمانی در میانه‌ی میدان این تیم آنقدر خوب بود که بسیاری از کارشناسان بخشی از علت اوج گیری تیم فوتبال مس در دوربرگشت رقابت‌های لیگ یک فصل قبل را به درخشش بسیار به موقع این بازیکن مربوط می‌دانستند.

تهامی و تیم مس بسیار بدشانس بودند که در بازی‌های حساس هفته‌های انتهایی فصل قبل، و در بازی با خونه به خونه یکی از شدید‌ترین مصدومیت‌ها نصیب تهامی شد تا او نه تنها آن بازی‌ها را از دست بدهد که به دلیل عمل جراحی انجام گرفته برروی پای خود، مصدومیتش به این فصل نیز امتداد بیاید.

در اولین بازی خانگی مس در این فصل بود که بازیکنان تیم با پیراهن‌هایی به زمین آمدند که عکس تهامی را برروی خود نشان می‌داد تا همه‌ی مجموعه‌ی تیم مس برای بازگشت هرچه پرقدرت‌تر این بازیکن لحظه شماری کنند.

سرانجام حسین تهامی در روزهای اخیر که به تولد او نیز منتهی شده است، با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و رهایی از بند مصدومیت به تمرینات گروهی تیم بازگشته است.

این بازیکن جوان آنقدر انگیزه دارد که در تمرینات با تمام توان کار می‌کند تا هرچه سریعتر خود را به مرز کامل آمادگی برساند.

در روزهایی که تیم مس در ترکیب خود نیز نیاز به یک رفرش و بازیابی احساس می‌کند، خیلی‌ها امیدوارند که با بازگشت حسین تهامی به ترکیب مس، بازهم یک اوج گیری به موقع اتفاق افتد... موضوعی که با آمدن تهامی به زمین بازی شاید باردیگر رخ دهد.

تهامی در رابطه با آخرین شرایطش می‌گوید: خوشبختانه برای تمرین هیچ مشکلی ندارم و مصدمیتم به طور کامل رفع شده است و هر زمان کادر فنی تشخیص دهد در زمین بازی بهترین نمایش خود را نشان خواهم داد.

جوان رعنای تیم مس روزگار مصدومیت را بدترین دوران فوتبالی خود دانست وگفت: آنقدر باانگیزه هستم که در زمین بازی خیلی سریع این خاطرات را فراموش کنم.

20 بهمن تولد این بازیکن است... حالا او با بازگشت به تمرین و ترکیب مس در هفته‌های پیش رو، درصدد است تولدی دیگر در زمین فوتبال از خود نشان دهد...


چهارشنبه 18 بهمن ماه 1396 ساعت 22:43
بازیکنانی که دچار مصدومیت های طولانی مدت میشوند متاسفانه نمیتوانند بلافاصله مثل قبل از مصدومیت در اوج بازی کنند چون از فرم خارج شده اند باید به این بازیکنان فرصت داد تا اهسته اهسته به دوران قبلی خود بازگردند...کمی زمان میخواد ولی موفق میشوند.....
پنج‌شنبه 19 بهمن ماه 1396 ساعت 10:47
حسین بازیکن بسیار توانا و آینده داریه امیدواریم زودتر درخشش رو شروع کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا