شماره‌ی خبر : ‌2559 | تعداد بازدید : 3744
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 20:10

با پذیرش استعفای سیدامجد مسعودزاده/محمدرضا کافی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان

هیات مدیره باشگاه مس کرمان با بررسی شرایط کلی این باشگاه در نهایت پس از پذیرش استعفای سید امجد مسعودزاده از مدیرعاملی باشگاه مس کرمان، محمدرضا کافی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب نمود.

با پذیرش استعفای سیدامجد مسعودزاده/محمدرضا کافی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان

هیات مدیره باشگاه مس کرمان با بررسی شرایط کلی این باشگاه در نهایت پس از پذیرش استعفای سید امجد مسعودزاده از مدیرعاملی باشگاه مس کرمان، محمدرضا کافی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب نمود.

سیدامجد مسعود زاده چندی پیش پس از نتایج تیم فوتبال مس از سمت خود استعفا نمود که در نهایت با قبول اعضای هیات مدیره باشگاه مس روبرو شد.

محمد رضا کافی که از مدیران جوان ورزش شرکت مس می‌باشد، پیش از این مدیرعامل باشگاه مس سونگون بود که موفق شد در این فصل تیم فوتسال مس سونگون را قهرمان لیگ برتر کشور و نماینده ایران در آسیا نماید.

همچنین استعفای احمد نخعی از سمت سرمربیگری تیم مس کرمان پس از معرفی رسمی مدیرعامل باشگاه مس، توسط وی بررسی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.


داداش قلی
0
2
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 20:48
امیدوارم هیچ فرد کرمانی توی باشگاه سمت نداشته باشه تا حیثیتمون بیشتر از این لکه‌دار نشه... توی این چند سال مدیرای کرمانی جایی رو برای آبروبری دست نخورده باقی نذاشتن... از زدوبند در نتیجه گرفته تا نتایج فوق درخشان با تیم بزرگ!! مس کرمان... از توانایی برای یکپارچگی گسترده همه‌ی افراد و نهادها در کرمان گرفته تا مصاحبه‌های فوق درخشان با رسانه‌ها.
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 21:30
چه فرقی باید بین مس کرمان و مس سونگون باشه که اونا امسال قهرمان لیگ برتر شدن ما الان5 سال تو لیگ 1 موندیم هر سال بدتر از سال قبل....
دوشنبه 9 بهمن ماه 1396 ساعت 07:42
تو رو خدا بس کنید تیم رو با شعار بومی گرایی نابود کردن این همون تیمی است که الهلال عربستان و السد قطر را گل باران کرد بس کنید.بومی گرایی کجای فوتبال دنیا مطرح هست که تیم استان رو با همین شعار نابود کردن رئال و.... چند بازیکن از شهر مادرید دارن؟از فوتبال روز هم جلو افتادین حتما
دوشنبه 9 بهمن ماه 1396 ساعت 12:35
سلام وسلامهای مجدد !!!!!!یه مدت هم نوبت شماست !ای کاش صنایع مس فوتبال کرمان رو بی خیال میشد
دوشنبه 9 بهمن ماه 1396 ساعت 15:02
متاسفم واسه مجموعه مس که هیچگونه حمایتی از مدیرعامل خود نکرد، اگر ایشان با برخی بازیکنان قرارداد 500 میلیونی در لیگ 1 میبست یا باج به خبرنگار معلوم الحال میداد اینجوری فحاشی نمیشنید و الان بهترین مدیر میشدن، جلوی قرارداد الکی بستن گرفت،جلوی ریخت و پاش الکی،باشگاه هرج و مرج که هیچی نداشت سروسامان دادن که پشت نتایج بد تیم گم شد، با این بودجه هرگونه امکاناتی تیم خواست دادند،هر بازیکنی خواستند گرفتند، دیگه ایشان چکار باید میکردن واسه تیم؟ مجموعه مس چقدر حمایت کردند از ایشان که بتونن برنامه های خود پیاده کنند، ایشان قربانی مربی کرمانی شد، مربی که نشون داد هیچی نداره، متاسفم واسه مجموعه ای که هیچ حمایتی نداشتند و راحت عبور کردند، امیدوارم مطالب همچون مخالفتهای قبلی در نظرات حذف نشود، اینقدر فحاشی و مطالب کذب توسط خبرنگار معلوم الحال نوشته شد شما چقدر حمایت کردید،واقعا متاسفم.خدا قوت میگم به جناب مسعودزاده، مطمئنا آینده نتایج کارهای شما میبینند و همچنین عدم حمایت مجموعه مس،
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) ماهان  1396/11/12 ساعت 22:24
این مربی رو کی آورد؟ آنچنان ایشان از همین مربی که نشان داد هیچی تو چنته نداره در برنامه تلویزیونی حمایت کرد که آرزو میکرد سالها ی سال بتونه از خدمات این استفادن کنه
دوشنبه 9 بهمن ماه 1396 ساعت 17:35
به هر حال جلو ضرر از هر جا گرفته شود نفع است البته باید تاسف خورد چگونه مقدرات باشگاه عملا به مدت دو سال به یک شخص دانا! سپرده شد!!!
سه‌شنبه 10 بهمن ماه 1396 ساعت 00:22
لطفا مربی بومی بیارید بهترین گزینه برای مس کرمان پرویزمظلومی می باشد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا