شماره‌ی خبر : ‌251 | تعداد بازدید : 2057
چهارشنبه 4 آذر ماه 1394 ساعت 11:58

هدف‌گذاری مس در پایان نیم فصل قرار گرفتن در جمع سه تیم است

در مقطعی از بازی‌ها قرار داریم که می‌تواند برای تیم‌ها سرنوشت‌ساز باشد به خصوص اینکه ما در این هفته‌های پایانی نیم فصل، برابر تیم‌هایی قرار گرفته‌ایم که رقیب مستقیم ما در جدول محسوب می‌شوند.

هدف‌گذاری مس در پایان نیم فصل قرار گرفتن در جمع سه تیم است

مسئول کمیته‌ی فنی باشگاه مس کرمان هدف‌گذاری تیم فوتبال مس کرمان در پایان نیم فصل اول را، قرار گرفتن در جمع سه تیم اول لیگ یک دانست.

علی ایرانمنش در رابطه با هفته‌های حساس لیگ یک گفت: بهرشکل در مقطعی از بازی‌ها قرار داریم که می‌تواند برای تیم‌ها سرنوشت‌ساز باشد به خصوص اینکه ما در این هفته‌های پایانی نیم فصل، برابر تیم‌هایی قرار گرفته‌ایم که رقیب مستقیم ما در جدول محسوب می‌شوند.

ایرانمنش با اشاره به اهمیت کسب سه امتیاز در آبادان گفت: ما پیروزی بسیار بزرگ و خوبی را در آبادان کسب کردیم و از معدود تیم‌هایی شدیم که از آبادان با امتیاز کامل برمی‌گردد و این از قدرت بازیکنان و کادر فنی مس حکایت دارد اما باید متوجه باشیم که این پیروزی هرچند لازم ولی کافی نبوده است و ما نباید با از دست دادن امتیاز در بازی‌های آتی موجب شویم که از موقعیت خوبی که با پیروزی در آبادان برایمان فراهم شده، چشم پوشی کنیم.

وی افزود: در بازی با آبادان تیم چه از نظر دفاعی و چه از نظر هجومی اشکالات خود را به حداقل رسانده بود که این نشان از روند رو به رشد تیم دارد و جای امیدواری زیادی باقی می‌گذارد که در دو بازی حساس پیش رو برابر خونه به خونه و پیکان نیز، این اشتباهات کمتر و کمتر شوند تا ما در این دو بازی سرنوشت‌ساز نیز امتیازات لازم را بگیریم.

مسئول کمیته‌ی فنی باشگاه مس به بازی حساس برابر خونه به خونه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هدف‌گذاری ما در پایان نیم فصل اول قرار گرفتن در جمع سه تیم نخست جدول است تا در نیم فصل دوم با هدف حفظ جایگاه صعود، رقابت‌ها را ادامه دهیم، این بازی از حساسیت زیادی برای ما برخوردار است چراکه در کرمان باید از سد این رقیب مستقیم خود عبور کنیم.

وی افزود: برای این بازی تمهیدات ویژه‌ای را در دستور کار خواهیم داشت تا تیم از نظر فنی به بالاترین سرح خود برسد و با حمایت همه جانبه‌ای که از تیم در این بازی خانگی می‌شود، به لطف خدا و تلاش تمامی عوامل تیم، سه امتیاز حساس را در کرمان حفظ کنیم.

ایرانمنش در پایان گفت: همچنین نگاه ویژه‌ای به بازی برابر پیکان خواهیم داشت تا در این دو بازی سرنوشت‌ساز به گونه‌ای نتیجه بگیریم که در دور برگشت موفق شویم مرحله‌ی بعد برنامه‌ریزی خود در نیم فصل دوم را، با حفظ جایگاه تیم در بین سه تیم اول، به سرانجام برسانیم.


چهارشنبه 4 آذر ماه 1394 ساعت 15:36
امیدوارم تو این بازی حساس هوادارا بیان و فقط تشویق کنن و یه تجلیل هم از زحمات سال گذشته میثاقیان بشه با کمک هواداران عزیز زنده باد مس
پنج‌شنبه 5 آذر ماه 1394 ساعت 19:41
ما نباید تو زمین خودمون امتیاز از دست بدیم تا همین الانم عقبیم این بازی رو ببریم خیلی عالی میشه
شنبه 7 آذر ماه 1394 ساعت 08:40
مس حتما صعود خواهد کرد این سه تا بازی باقیمانده رو هم که دوتاش داخل خونس رو با حضور خوب تماشاگرا میبریم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا