شماره‌ی خبر : ‌25 | تعداد بازدید : 2370
شنبه 28 شهریور ماه 1394 ساعت 14:16

مرزبان: تیم شایسته‌ای داریم و بهتر از این‌ها نتیجه می‌گیریم

ما تیم شایسته‌ای در اختیار داریم که در کنار بازیکنان جوان، بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای مثل فرزاد حسین‌خانی در آن توپ می‌زنند و قطعا تیم شایسته‌ی مس توانایی کسب امتیازات بیشتر از این را در هفته‌های آتی دارد و قطعا بهتر از 6 هفته‌ی گذشته هم نتیجه خواهیم

مرزبان: تیم شایسته‌ای داریم و بهتر از این‌ها نتیجه می‌گیریم

علی مرزبان یکی از غایبان تیم مس کرمان در بازی برابر نفت مسجد سلیمان بود که به دلیل مصدومیت نتوانست تیم خود را در این بازی همراهی کند.

او در رابطه با وضعیت مصدومیت خود می‌گوید: از ناحیه شکم دچار درد شدم و فعلا مشغول مداوای خود هستم. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که به بازی هفته‌ی آینده برابر نساجی خواهم رسید و یا نه اما کارهای درمانی و تمرینات خاص خود را انجام می‌دهم که شرایط بازی در این مسابقه با تا حد امکان پیدا کنم.

مرزبان افزود: بازی هفته‌ی آینده‌ی ما حساسیت‌های خاص خود را دارد و با توجه به اینکه ما در بازی‌های خانگی اعتماد به نفس کامل داریم، امیدوارم برابر نساجی نیز به یک نتیجه‌ی خوب در کرمان دست پیدا کنیم.

مرزبان در رابطه با نتایج تیم فوتبال مس در هفته‌های اخیر نیز گفت: ما تیم شایسته‌ای در اختیار داریم که در کنار بازیکنان جوان، بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای مثل فرزاد حسین‌خانی در آن توپ می‌زنند و قطعا تیم شایسته‌ی مس توانایی کسب امتیازات بیشتر از این را در هفته‌های آتی دارد و قطعا بهتر از 6 هفته‌ی گذشته هم نتیجه خواهیم گرفت.

وی افزود: بگوویچ یک مربی باتجربه و با انگیزه است و برای موفقیت تیم مس تمام تلاش خود را به خرج می‌دهد. مطمئن باشید او می‌تواند نتایج خیلی خوبی را با تیم مس کرمان ثبت کند و من اطمینان دارم که تیم مس با هدایت بگوویچ یکی از تیم‌های موفق این فصل لیگ یک خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز