شماره‌ی خبر : ‌2491 | تعداد بازدید : 3075
سه‌شنبه 12 دی ماه 1396 ساعت 14:48

محمود مطلق‌زاده بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان

محمود مطلق‌زاده بازیکن سابق تیم‌های فولاد خوزستان واکسین البرز رسما به تیم مس کرمان پیوست تا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور پیراهن این تیم را بر تن کند.

محمود مطلق‌زاده بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان

محمود مطلق‌زاده بازیکن سابق تیم‌های فولاد خوزستان واکسین البرز رسما به تیم مس کرمان پیوست تا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور پیراهن این تیم را بر تن کند.

مطلق‌زاده بازیکن خوزستانی متولد سال 1373 در پست هافبک تهاجمی قابلیت بازی در سه پست وینگر چپ و راست و همچنین هافبک بازیساز را دارد و یک بازیکن تکنیکی با سرعت بالا و دقت پاس مطلوب نشان داده است.

او یکی از پدیده‌های لیگ برتر امید کشور در سه فصل قبل بود که تاثیر بسیار زیادی در قهرمانی تیم امید فولاد خوزستان در لیگ برتر آن سال داشت.

وی با درخشش در تیم امید فولاد خوزستان توسط دراگان اسکوچیچ به تیم بزرگسالان فولاد خوزستان فراخوانده شد و یکی از پدیده‌های دو فصل اخیر تیم فولاد خوزستان محسوب می‌شد که با وجود سن کم خود به ترکیب اصلی این تیم رسید و حتی در رقابت‌های آسیایی در ترکیب تیم فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته بود.

این بازیکن در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل به تیم اکسین البرز رفت اما به دلیل برخی مسائل و اختلافاتی که با سرمربی این تیم پیدا کرد نتوانست در ترکیب تیم اکسین زیاد بدرخشد و از همین رو در نیم فصل با جدایی از اکسین راهی مس کرمان شد.

مطلق‌زاده بعد از حسین‌زاده و آهی سومین بازیکنی است که در نیم فصل دوم رقابت‌‌های لیگ دسته یک کشور به تیم مس کرمان اضافه می‌شود.


چهارشنبه 13 دی ماه 1396 ساعت 06:36
بازیکن بسیار خوبیه، سابقه لیگ برتر با فولاد با تعداد بازی بالا داره، ممنون از باشگاه که با صبر و بدور از حاشیه بازیکنان مورد نیاز و تاثیر گذار جذب کرد، آهی احمد حسن زاده و مطلق زاده خریدهای بسیار هدفمند و خوبی هستند، انشاالله باشگاه با همین سیاست و برنامه ریزی پیش بره تا با کمک بقیه عوامل روزهای خوب و طلایی مس ببینیم. تشکر از مدیرعامل و مجموعه باشگاه
چهارشنبه 13 دی ماه 1396 ساعت 10:54
بازیکن خیلی خوب و تکنیکی هستش تو فولاد عالی بازی میکرد,امیدوارم بتونه به تیم مس کرمان کمک کنه.
چهارشنبه 13 دی ماه 1396 ساعت 11:01
منتظر درخشش مطلق زاده هستیم , به تیم مس خوش اومده
چهارشنبه 13 دی ماه 1396 ساعت 11:37
ای وللل عالیییی. هر سه بازیکنی جذب شدن عالی،ایشالله نیم فصل دوم به نظرم راحت میتونیم با احمداقا نخعی صعود کنیم.یا علی مدد
پنج‌شنبه 14 دی ماه 1396 ساعت 23:39
به امید صعود به لیگ برتر بچه های جوپار
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز