شماره‌ی خبر : ‌2478 | تعداد بازدید : 4452
شنبه 9 دی ماه 1396 ساعت 11:39

بازگشت احمد حسن‌زاده به مس کرمان

احمد حسن‌زاده به عنوان اولین خرید زمستانی تیم مس کرمان، رسما به این تیم بازگشت تا در دوربرگشت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور پیراهن مس کرمان را بر تن کند.

بازگشت احمد حسن‌زاده به مس کرمان

احمد حسن‌زاده به عنوان اولین خرید زمستانی تیم مس کرمان، رسما به این تیم بازگشت تا در دوربرگشت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور پیراهن مس کرمان را بر تن کند.

این مهاجم تیم فوتبال مس کرمان متولد  11 خرداد 1363 می‌باشد که در فصل 89 -90 رقابت‌های لیگ برتر درخشش خود را در فوتبال ایران با پیراهن مس کرمان آغاز کرد.

حسن‌زاده که از تیم فوتبال مس سرچشمه در آن سال به تیم مس کرمان آمد تا سال 92 در ترکیب تیم مس کرمان بازی کرد ودر مجموع 18 گل را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در 80 بازی که با پیراهن مس انجام داد ثبت کرد.

حسن‌زاده سپس به تیم صبا قم پیوست و در ماجرای باطل شدن کارت‌های پایان خدمت، این بازیکن نیز مجبور به بازی در تیم سپاسی شیراز شد.

حسن‌زاده که 4 بازی ملی و یک گل زده را هم در کارنامه‌ی خود دارد، در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در این فصل با پیراهن تیم گل‌گهر سیرجان به میدان رفت و برای این تیم 3 گل زده و دو پاس گل را بر جای گذاشت.

این مهاجم سابق تیم مس کرمان به دلیل اختلاف نظرهایی که با وینگو بگوویچ سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان پیدا کرد، توسط سرمربی این تیم از گل‌گهر کنار گذاشته شد، تا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک، احمد حسن‌زاده که از بازیکنان کرمانی فوتبال کشور محسوب می‌شود، بعد از چهار سال به تیم محل تولد خود در فوتبال ایران یعنی مس کرمان بپیوندد و مجددا پیراهن تیم این تیم را بر تن کند.


هوادار نارنجی
0
9
شنبه 9 دی ماه 1396 ساعت 13:35
احمدحسن زاده خیلی بازیکن خوب وباغیرتیه ب امید صعودمس ب لیگ برتر
شنبه 9 دی ماه 1396 ساعت 20:11
امیدوارم روی فرم و آماده باشه. لطفا یک دفاع و هافبک هجومی خوب هم اضافه کنید. فعلن که حرفان خیلی خوب جذب رو شروع کردن
دوشنبه 11 دی ماه 1396 ساعت 11:05
ای ولللل حاج احمد عالیههههه خیلی هم باانگیزه است و فهمید چه اشتباهی کرده رفته گل گهر دم حاجی مسعودزاده گرم پدرانه با بازیکنا برخورد میکنه. به خدا حتی برخی سالهای لیگ برتری اینقدری الان مردم دارن به مس اهمیت میدن اون موقع اهمیت نمیدادن.قدر این سالهای مس رو بدونیم و نذاریم برخی که منافعشان قطع شده بیان جوسازی کنن.یه لحظه بیاییم فکر کنیم ببینیم خدایی تیمی که بازی با ماشین سازی برنده شده شعار میشنوه کجای دنیا اینجوریه؟ خب معلومه طرف جیره خوار بود قطع شده الان صداش دراومده.عزیزم دوران باندبازی بازیکن سالاری و جیره خواری تموم شد.بای بای اقایون منافع طلب الان باشگاه به ثبات و شخصیت رسیده پول کارگرای زخمتکش رو به شماها مفت خورها نمیده
دوشنبه 11 دی ماه 1396 ساعت 16:05
بازیکن خوب و تکنیکی ای بود. اینک دگه سنش بالا رفته
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو