شماره‌ی خبر : ‌2362 | تعداد بازدید : 1802
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 23:41

رئیس هیات مدیره‌ باشگاه مس: شعارها و فشارها هیچ ارتباطی به عملکرد فنی باشگاه ندارد

لازم است در این باره بگویم که هیات مدیره باشگاه مس به هیچ عنوان تحت تاثیر فشارهای خاص، تصمیمات خود را اتخاذ نخواهد کرد و همه‌ی تصمیم‌گیری‌های ما بر اساس عملکردهای فنی و ضابطه‌های قانونی است.

رئیس هیات مدیره‌ باشگاه مس: شعارها و فشارها هیچ ارتباطی به عملکرد فنی باشگاه ندارد

رئیس هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان گفت: تغییرات در مدیریت باشگاه‌ها بر مبنای فشار بخشی از سکوها و یا تعدادی از رسانه‌ها، نه تنها در کرمان به نتیجه‌ی مطلوب نخواهد رسید که در هیچ باشگاهی در دنیا سودبخش نخواهد بود و فقط در بلند مدت می‌تواند اثرات سوء خود را بر روند کلی یک باشگاه بگذارد.

حمید اخلاقی در رابطه با اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه مس کرمان گفت: من در ابتدا صراحتا عنوان می‌کنم که برای ما و تمام مجموعه‌ی باشگاه مس کرمان حساب طرفدارانی که دل در گرو نتایج تیم مس دارند و با برد این تیم خوشحال می‌شوند و با باخت آن ناراحت کاملا جداست اما در شعارها و بحث‌هایی که این روزها در ورزشگاه و فضای مجازی مطرح شده است یک موضوع برای ما کاملا اثبات شده است که بخش اعظمی از این نظرات و شعارها هیچ ارتباطی با نتایج تیم ندارد و تنها بر اساس مقاصد خاص توسط عده‌ای از افراد که شناخته شده هستند مطرح می‌گردد.

رئیس هیات مدیره‌ی باشگاه مس افزود: در روزهای اخیر موج شدیدی از سوی عده‌ای برای فشار برروی مدیریت باشگاه مس بلند شده است که این موضوع می‌تواند مطابق گفته‌ی اعضای تیم برای آن‌ها ایجاد مشکل کند. لازم است در این باره بگویم که هیات مدیره باشگاه مس به هیچ عنوان تحت تاثیر فشارهای خاص، تصمیمات خود را اتخاذ نخواهد کرد و همه‌ی تصمیم‌گیری‌های ما بر اساس عملکردهای فنی و ضابطه‌های قانونی است. همچنین لازم است که کل جامعه‌ی ورزش و فوتبال کرمان این اتفاقات را رصد کند تا متوجه شود ریشه‌ی بسیاری از مشکلات فوتبال کرمان و از جمله تیم فوتبال مس، دقیقا در همین رفتارهاست که امروز شاهد آن هستیم و متاسفانه منافع خاص را بر موفقیت تیم و شادی عمومی مردم ترجیح می‌دهند.

وی در این رابطه ادامه داد: هرکسی که به نحوی برای تیم مس در سال های گذشته زحمت کشیده اند، منافع مالی آن را از سمت باشگاه دریافت کرده اند از این رو هیچکس نمی تواند خود را فراتر از این باشگاه بداند و یا سهم خواهی در این زمینه داشته باشد. تنها کسانی که بدون هیچ مزد و منتی برای تیم فوتبال مس زحمت کشیدند و هیچگاه تیم خود را تنها نگذاشته اند هوادارانی هستند که مزد دل خود را تنها در پیروزی و موفقیت تیم فوتبال مس گذاشته اند و همه کسانی که به نوعی با باشگاه مسدر ارتباط هستند موظف می باشند برای شادی دل هواداران و مزد آن ها زا پیروزی تیم، برای موفقیتش تلاش کنند نه اینکه بنا به همان منافع شخصی در جلوی پای کسب پیروزی تیم مانع و سنگ اندازی کنند تا به اهدافی خاص دست پیدا کنند. از همین رو هرکسی حقی نسبت به مس برای خود احساس می کند اول از همه باید در همه احوال برای موفقیت این تیم تلاش کند نه موضوعی دیگر.

آقای اخلاقی با بیان اینکه باشگاه مس از این موج بلند حواشی عبور خواهد کرد گفت: ما بر اساس پیام روشن مدیرعامل محترم شرکت مس مبنی بر صعود تیم فوتبال به لیگ برتر تمامی تمهیدات لازم را برای موفقیت تیم فراهم خواهیم کرد و با حمایت هواداران واقعی تیم مس برای رسیدن به هدف نهایی تیم که صعود به لیگ برتر است برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.


جمعه 26 آبان ماه 1396 ساعت 21:33
اگه این افرادمشخص هستند چرا برای همیشه ریشه این زالوها ازسرباشگاه مس کنده نمی شود اینها به غیر از اینکه ضربه به تیم می زنند آبروی مردم شهر کرمان که به نجابت و مهمان نوازی در ایران مشهورند را می برند مدیریت محترم باشگاه مس بدانید که حساب هواداران واقعی از این افراد بزهکارجداست واگردانی این رویه ادامه کند مدیر یت در تهران تصمیمی خواهد گرفت که به نفع باشگاه نخواهد بود پس ازطریق مراجع قضایی پیگیری کنید و برای همیشه ریشه این افراد را بکنید ممنون
شنبه 27 آبان ماه 1396 ساعت 10:01
خواهشا مدیریت باشگاه ،هیئت مدیره،مدیران ارشد مس جلوی این باج خواهی ها،سهم خواهی ها محکم بایستید، کار و روش شما درسته که این دوستان اینجوری فعال شدن جهت ضربه زدن، افرادی که هم منافع شخصیشون قطع شده و هم دوستانی که دنبال رسیدن به مدیریت باشگاه هستند با جلو کردن دو سه لیدر و تماشاگر که ماهیتشان مشخصه و سواستفاده از هوادارای پاک و بیخبر از همه جا، بدنبال رسیدن به منافعشون هستند، چرا برخی دوستان داخل باشگاه هم همراه اینها هستند و از باخت تیم خوشحال و جهت ضربه زدن به مدیریت تلاش میکنند؟ چون پست مورد نظر بهشون داده نشده، خواهشا شفاف سازی کنید،اطلاع رسانی کنید از این جریانات مسموم
شنبه 27 آبان ماه 1396 ساعت 10:33
خواهشا مدیریت باشگاه ،هیئت مدیره،مدیران ارشد مس جلوی این باج خواهی ها،سهم خواهی ها محکم بایستید، کار و روش شما درسته که این دوستان اینجوری فعال شدن جهت ضربه زدن، افرادی که هم منافع شخصیشون قطع شده و هم دوستانی که دنبال رسیدن به مدیریت باشگاه هستند با جلو کردن دو سه لیدر و تماشاگر که ماهیتشان مشخصه و سواستفاده از هوادارای پاک و بیخبر از همه جا، بدنبال رسیدن به منافعشون هستند، چرا برخی دوستان داخل باشگاه هم همراه اینها هستند و از باخت تیم خوشحال و جهت ضربه زدن به مدیریت تلاش میکنند؟ چون پست مورد نظر بهشون داده نشده، خواهشا شفاف سازی کنید،اطلاع رسانی کنید از این جریانات مسموم ، باشگاه نباید سکوت کنه، باید اصلاح کنه،این چ لیدرهایی هستند که دنبال خط و خطوط هستند و همیشه هم طلبکار، کانون هوادارا اصلاح کنید لطفا
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس