شماره‌ی خبر : ‌2360 | تعداد بازدید : 2541
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 15:23

مهدی تیکدری: باید زیر پرچم کرمان متحد باشیم

به نظر من سکوها و حتی رسانه‌های ورزشی و محلی که هواداران فوتبال در آن حضور دارند باید کاملا فوتبالی باشد و مسائل نیز به شکلی فوتبالی در آن طرح شود تا ما نیز اگر اشکالی در خود میبینیم به وسیله‌ی همین موضوعات درصدد رفع آن بربیائیم.

مهدی تیکدری: باید زیر پرچم کرمان متحد باشیم

بازیکن جوان تیم مس کرمان لازمه‌ی موفقیت تیم این فصل کرمان را اتحاد و همدلی واقعی می‌داند و معتقد است تا زمانی که همه‌ی کرمانی‌ها برای موفقیت تیم یکدل نباشند، کار رسیدن به هدف سخت‌تر خواهد بود.

مهدی تیکدری در رابطه با اتفاقات بازی با ماشین‌سازی تبریز گفت: من از خیلی پشت‌پرده‌ها خبر ندارم و نمی‌دانم اصل ماجرا چه بوده چراکه من یک بازیکنم و باید تنها در زمین برای موفقیت تلاش کنم و به این ماسئل بیرون از زمین بی‌توجه باشم اما زمانی که می‌بینم عده‌ای هرچند محدود در کنار زمین شعار سر می‌دهند طبیعی است که تمرکز خود را از دست بدهم و حتی در بیرون از زمین نیز من و سایر بازیکنان جوان و حتی با تجربه تحت تاثیر این فضا قرار بگیریم که این مسئله برای بعد فنی تیم خوب نیست.

تیکدری با بیان اینکه هواداران واقعی هم بدون توجه به مسائل پشت پرده فقط تیم خود را تشویق می‌کنند گفت: من از مسائل سیاسی سر در نمیارم و نمی دانم چرا کنار زمین بازی باید اسامی افراد سیاسی مطرح شود و مطمئنا هواداران واقعی فوتبال هم خیلی مسائل سیاسی را در فوتبال دخیل نمی‌کنند. شاید این افراد از موضوعاتی مطلع بوده باشند که البته جای طرح آن‌ها کنار زمین مسابقه نیست.

این بازیکن افزود: به نظر من سکوها و حتی رسانه‌های ورزشی و محلی که هواداران فوتبال در آن حضور دارند باید کاملا فوتبالی باشد و مسائل نیز به شکلی فوتبالی در آن طرح شود تا ما نیز اگر اشکالی در خود میبینیم به وسیله‌ی همین موضوعات درصدد رفع آن بربیائیم.

وی افزود: این حواشی قطعا کمکی به تیم نمی‌کند هیچ، می‌تواند مسیر ما را برای موفقیت منحرف هم بکند. خوشبختانه تیم این فصل از درون خود بسیار متحد و یکدست است و زمینه‌ی موفقیت در آن فراهم می‌باشد. من امیدوارم مسائل خارج تیم سبب نشود که تیم این فصل ما همانند بازی با ماشین‌سازی نیروی فنی خود را تحت تاثیر این اتفاقات ببیند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس