شماره‌ی خبر : ‌2331 | تعداد بازدید : 1573
چهارشنبه 17 آبان ماه 1396 ساعت 11:03

میرزایی: انسجام بی‌نظیری در تیم وجود دارد

کادر فنی امسال که آقای نخعی در راس آن قرار دارد سعی کردند که رابطه دوستانه با بازیکنان داشته باشند و رفاقت را داخل تیم جا بیندازند و خدارو شکر تا اینجا موفق هم بودند و این را هم بگویم که واقعا آقای نخعی و کادر فنی با تمام وجود زحمت کشیدند که این وضعی

میرزایی: انسجام بی‌نظیری در تیم وجود دارد

هافبک نفوذی تیم فوتبال مس کرمان از وجود یک انسجام بی‌نظیر در این تیم خبر داد که بین بازیکنان و کادر فنی تیم حاکم شده است و در ادامه‌ی فصل کلید موفقیت این تیم می‌باشد.

کیانوش میرزایی در گفتگو با مرجع خبری فرتاک ورزشی افزود: خدا رو شکر شرایطم تو این چند هفته خیلی خوب بوده است و به آمادگی مطلوب رسیدم و انشاالله بتوانم برای تیمم موثر باشم و نتایج خوب بگیریم. باشگاه مس کرمان یکی از چند باشگاه انگشت شماری است که از نظر امکانات سخت افزاری چیزی کم ندارئ و خدارو شکر از این بابت هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی درخصوص بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: این بازی هم مثل بقیه بازیها 3 امتیاز دارد و تیمی که به فکر صعود باشد، باید در همه بازیها به فکر برد باشد و ما هم آمدیم تا امتیاز لازم را کسب کنیم و از تیمهای بالای جدول عقب نمانیم. تیم مسجد سلیمان یکی از تیمهای خوب لیگ امسال است و امیدوارم که بازی خوبی را شاهد  باشیم که انشاالله با‌تلاش بچه ها با برد مس به پایان برسد.

هافبک نفوذی مس در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکرد خود راضی است یا خیر گفت: من در این فصل نسبت به پارسال کمتر بازی کردم ولی در همین چند بازی سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. نسبت به دقایق حضورم در بازیها به نظر خودم خوب کار کردم ولی خوب بازی کردن فردی فایده ندارد و تیم باید خوب باشد تا نتیجه مورد لازم کسب شود و انشاالله که تیم مس در همه بازیها هم خوب بازی کند و هم خوب نتیجه بگیرد.

میرزایی درخصوص کادرفنی مس کرمان گفت: این فصل باشگاه با اعتماد به کادر بومی و شخص آقای نخعی نشان داد که همیشه اسمها نیستند که تیمهای خوب روانه مسابقات میکنند. کادر فنی امسال که آقای نخعی در راس آن قرار دارد سعی کردند که رابطه دوستانه با بازیکنان داشته باشند و رفاقت را داخل تیم جا بیندازند و خدارو شکر تا اینجا موفق هم بودند و این را هم بگویم که واقعا آقای نخعی و کادر فنی با تمام وجود زحمت کشیدند که این وضعیت بوجود آمده است. انشاالله در ادامه هم همین روند طی شود و شاهد موفقیت تیم مس کرمان باشیم.

وی درخصوص مدعیان این فصل مسابقات گفت: والا هنوز خیلی از تیمها را ندیدم ولی تا اینجا مس کرمان از نظر فنی یک سر و گردن از بقیه تیمها بالاتر بوده و قطعا یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر محسوب میشود. نساجی هم تیمی بود که نسبت به بقیه تیمها بهتر بوده و فکر میکنم یکی از مدعیان صعود باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز