شماره‌ی خبر : ‌23186 | تعداد بازدید : 1582
سه‌شنبه 27 شهریور ماه 1397 ساعت 09:01

سوگواری عاشقان اباعبدالله حسین(ع) در منزل سرپرست باشگاه مس

شب گذشته عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در منزل دکتر علی قرایی سرپرست باشگاه مس کرمان به سوگواری سالار شهیدان پرداختند.

سوگواری عاشقان اباعبدالله حسین(ع) در منزل سرپرست باشگاه مس

شب گذشته عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در منزل دکتر علی قرایی سرپرست باشگاه مس کرمان به سوگواری سالار شهیدان پرداختند.

دراین مراسم که جمع کثیری از عزاداران حسینی(ع) گرد هم جمع شده بودند، حجت‌الاسلام توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی شرکت مس، آقایان ابراهیمی و کهندل ازاعضای هیات مدیره باشگاه، آقایان زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان کرمان در مجلس، سردار حسنی سعدی رئیس بنیاد شهید، سردار بنی‌اسد فرماندهی نیروی انتظامی استان، سردار چناریان از اعضای شواری شهر و جمع دیگری از مقامات، پیشکسوتان و ورزشکاران مطرح کرمان حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم پرفیض حجت‌الاسلام توحیدی به ایراد سخنرانی پرداختند و در مقام والای امام حسین(ع) و فداکاری یارانش با سخنان خود بر بار معنوی مجلس  افزودند.

ایشان همچنین در صحبت‌های خود پس از بیان رشادت‌های سردار قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان استان کرمان در جبهه‌های حق علیه باطل در تداوم راه سید‌الشهدا(ع) به باشگاه مس کرمان نیز اشاراتی داشتند.

حاج‌آقا توحیدی با طرح این موضوع که حضورش در کرمان بررسی مسائل مختلف باشگاه مس بوده است بر صعود تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان به لیگ برتر در پایان این فصل تاکید نمود و همه را به تلاش همه جانبه برای تحقق این امر فراخواند.

وی با بیان اینکه با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور و با وجود اینکه سهامداران شرکت مس در فکر کاهش هزینه‌های جانبی شرکت هستند،گفت: آقای بنی‌اسد در راس این شرکت بر حضور ورزش در مس تاکید دارند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که این سرمایه‌گذاری به ثمر بنشیند و بهترین نتیجه از آن حاصل شود چراکه در غیر این صورت این سرمایه‌گذاری از دست رفته است.

مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت مس با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر باشگاه مس کرمان افزود: بنده از استعفای دکتر قرایی عمیقا ناراحت شدم و به صراحت به ایشان اعلام کردم که شما انتخاب بنده بوده‌اید و ما نیز حمایت کامل را از شما خواهیم داشت.

ایشان در همین رابطه افزود: شخص آقای قرایی تائید کردند که باید دو مسئله هیات فوتبال و نیروی انتظامی برای تداوم کار ایشان در مدیریت باشگاه مس حل شود. برای این موضوع اقدامات لازم صورت گرفته است و نامه‌ای را هم برای فرماندهی نیروی انتظامی ارسال کردیم و منتظر پاسخ آن هستیم و قطعا از تداوم حضور دکتر قرایی در باشگاه به شکل قانونی حمایت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام توحیدی آقای قرایی را فردی ارزشی و بزرگ خواند و افزود:ایشان یکی از عاشقان واقعی فوتبال در کرمان محسوب می‌شود و قطعا برای موفقیت فوتبال کرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در این مراسم که بازیکنان و مربیان تیم فوتبال مس کرمان نیز حضور داشتند حضور فرزاد حسین‌خانی کاپیتان تیم مس کرمان در کنار دیگ‌های نذری امام حسین(ع) بسیار چشم‌نواز بود.
این مراسم با ذکر مصیبت سالار شهیدان(ع) و سینه‌زنی عزاداران ادامه یافت تا عاشقان حضرتش ارادت خود را به درگاه امام سوم شیعیان نشان دادند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز