شماره‌ی خبر : ‌23097 | تعداد بازدید : 2436
پنج‌شنبه 1 شهریور ماه 1397 ساعت 10:13

خرسندنیا بازیکن جدید مس کرمان/تاکید سرپرست باشگاه مس به رفع نقاط ضعف

محمدرضا خرسندنیا بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان با امضای قرارداد رسما به این تیم اضافه شد.

خرسندنیا بازیکن جدید مس کرمان/تاکید سرپرست باشگاه مس به رفع نقاط ضعف

محمدرضا خرسندنیا بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان با امضای قرارداد رسما به این تیم اضافه شد.

خرسندنیا که در پست هافبک تدافعی بازی می‌کند متولد 16 بهمن 1366 است که سابقه بازی در تیم‌ استقلال تهران در فصل‌های 93تا95 را نیز دارد.

پدیده مشهد، گسترش فولاد تبریز، سیاه‌جامگان، نساجی و سپیدرود از تیم‌های سابق این بازیکن بوده است.

خرسندنیا که در این فصل از بازی‌های لیگ برتر با تیم سپیدرود قرارداد داشت با جدایی از این تیم به مس کرمان اضافه شد.

دکتر قرایی سرپرست باشگاه مس پس از جذب محمدرضا خرسندنیا به تیم مس گفت: با توجه به اینکه بنده به عنوان سرپرست زمانی باشگاه را تحویل گرفتم در اواخر نقل و انتقالات بود و بازیکنان شاخص در همان روزهای اول جذب تیمها شده بودند،اما با لطف خدا توانستیم با جذب بازیکنان خوب در حد مطلوب با توجه به شرایط ممکن،فصل را شروع کنیم اما برای صعود نیاز به تقویت تیم داریم.

با نظر کادر فنی ما در چهار پست(دفاع چپ،هافبک دفاعی،هافبک وسط پلی میکر،و مهاجم هدف) نیاز به بازیکن داریم که با تأیید آقای دست نشان باب مذاکره را با بازیکنان شروع کردیم،اما واقعا بازیکن شاخصی که بتواند به ما کمک کند آزاد نیست و ما میبایست با مدیریت کردن و استفاده از تمام ظرفیتهای ممکن با بازیکنانی که قرارداد دارند و خواهان جدایی از تیمهایشان هستند(به شرط اینکه خود بازیکن با باشگاهش برای جدا شدن به توافق برسد و فسخش را بگیرد) باب مذاکره را باز کنیم به لطف خدا اولین صید را با موفقیت پشت سرگذاشتیم و ضعفمان در میانه میدان با جذب بازیکن تأثیرگذار سابق استقلال تهران پوشش دادیم.

نقطه ای از زمین بازی که روی احمد زنده روح حساب باز کردیم و خداوند رو شاکرم بازیکن بزرگی در این پست در کنار کاپیتان محبوب تیممان به تیم پیوست.

بنده با توجه به این دیدگاه که بازیکنی باید جذب تیم شود که بتواند عصای دست سرمربی تیم باشد و در بازی تأثیرگذار باشد نه روی نیمکت بنشیند و جای بازیکن بومی را بگیرد در بقیه پستها نیز به دنبال جذب اینچنین بازیکنانی هستیم.

روز گذشته هم محمدامین آرام طبع مدافع چپ سابق پرسپولیس به کرمان آمد و فضای تیم را ملاحضه کردند و طی مذاکراتی که داشتیم مقرر شد درصورتی به تیم سایپا نپیوندند تا دو هفته آینده با مس کرمان قرارداد خواهند بست.

در پایان دکتر قرایی افزود،جا دارد از هیئت مدیره محترم باشگاه که در کنار بنده هستند و ما را برای رسیدن به هدفمان یاری مینمایند کمال تشکر و قدردانی دارم همچنین از حاج آقا توحیدی که تا اینجای کار به ما لطف داشتند خواهش میکنم برای اینکه تیم مس انشاالله در پایان فصل به لیگ برتر صعود کند بودجه ای را به باشگاه تزریق نمایند.


پنج‌شنبه 1 شهریور ماه 1397 ساعت 10:51
با سلام و وقت بخیر و آرزوی صعود به لیگ برتر توسط تیم محبوب صنعت مس واقعیت این است که با این روش بازیکن گیری خیلی امیدمان برای صعود کم می شود. کاش جناب آقای دکتر قرائی سرپرست جوان و با انرژی مس به این نکته توجه کند که خط هافبک باید جوان، پرانرژی و با تحرک باشد با این بازیکنان که مد نظر ایشان و کادر فنی است قطعاً همان اندک امیدمان هم از بین می رود. این بازیکنان اگر خوب بودند در لیگ برتر می ماندند. به نظر اینجانب یک نفر لیدر با تجربه برای خط میانی کافی بود که فرزاد حسینخانی را گرفتید. لطفاً به جوانان بیشتر اهمیت دهید. قطعاً نتیجه می گیرید. با امید موفقیت تیم محبوبمان
یکشنبه 11 شهریور ماه 1397 ساعت 00:22
کاش 2 تا بازیکن زیر 25 سال هم می خریدیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز