شماره‌ی خبر : ‌23052 | تعداد بازدید : 2937
پنج‌شنبه 18 مرداد ماه 1397 ساعت 14:57

اتحاد گرد پرچم مس با رونمایی از پیراهن تیم

همزمان با روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران ورزشی کرمان، مراسم رونمایی از پیراهن این فصل تیم مس کرمان در مجموعه پالیز کرمان برگزار شد.

اتحاد گرد پرچم مس با رونمایی از پیراهن تیم

همزمان با روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران ورزشی کرمان، مراسم رونمایی از پیراهن این فصل تیم مس کرمان در مجموعه پالیز کرمان برگزار شد.

در این مراسم که علاوه بر عوامل مجموعه باشگاه مس و هیات فوتبال و جمعی از هواداران تیم فوتبال مس کرمان، تعدادی از شخصیت‌های ورزشی و سیاسی استان کرمان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آقای دکتر قرایی سرپرست باشگاه مس کرمان ضمن خیرمقدم به حضار بر لزوم اتحاد همگانی برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان جهت صعود به لیگ برتر تاکید کرد.

وی با تبریک روز خبرنگار ابراز امیدواری کرد که در فصل پیش رو همواره خبرهای خوش از باشگاه مس کرمان مخابره شود تا شور و شوق در بین مردم استان از طریق باشگاه مس ایجاد شود.

ایشان با اشاره به سالگرد شهادت شهید حججی گفت: تمام بزرگوران حاصر در صنعت مس از سردار رضا بنی اسدی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان، حجت الاسلام توحیدی، اعضای هیئت مدیره باشگاه و بنده با شهدا پیوند خورده ایم و به همین جهت امسال ما با روحبه ای متفاوت وارد لیگ ها می شویم.

در ادامه این مراسم با پخش کلیپی از تاریخچه و صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر از آقایان شهسواری پیشکسوت فوتبال کرمان و فرزند مرحوم محمود کریمی از هواداران قدیم فوتبال کرمان تجلیل شد.

سردار چناریان از اعضای شورای شهر کرمان سخنران بعدی این مراسم بود که وجود صنایع مس در کرمان را یک نعمت خدادادی دانست و با آرزوی موفقیت برای باشگاه مس کرمان از حمایت کامل همه مجموعه‌های شهر از این باشگاه گفت تا بتواند با مدیریت خود، افتخار را به کرمانی‌ها عرضه کند.

پس از صحبت‌های ایشان، از نادر دست‌نشان سرمربی مس کرمان دعوت شد تا با لوحی که از سوی آقای مهرابی ازاعضای شورای شهر به وی اهدا شد، نادر دست‌نشان رسما به پاس افتخار آفرینی برای صعود تیم فوتبال مس به  لیگ برتر در سال 1384، رسما به عنوان شهروند افتخاری کرمان معرفی شود.

پس از این برنامه، حاج آقا محمود آبادی مدیر کل حوزه استاندار در صحبت‌هایی بر اهداف بلند باشگاه مس برای عبور از افتخارات کشوری تاکید کرد و زمینه موفقیت را برای ورزشکاران کرمانی با وجود حمایت‌های همه جانبه‌ای که باید صورت بگیرد فراهم دانست.

ایشان با اشاره به همکاری همه نهادهای استان برای موفقیت ورزش استان از جمله باشگاه مس کرمان، موفقیت ورزش استان را امری بسیار مهم در تمامی شاخص‌های توسعه انسانی دانست.

در ادامه با پخش گزارشی از روند بازسازی چمن ورزشگاه باهنر کرمان از آقای علی پایدار که کار بازسازی این چمن را بر عهده داشت تقدیر شد.

پس از این برنامه از اسپانسر این فصل مس کرمان رونمایی شد و با پخش کلیپی شرکت حفار ماشین به عنوان اسپانسر این فصل تیم مس کرمان معرفی گردید و آقای مهندس افراسیابی مدیرعامل این شرکت در سخنانی از حضور این مجموعه در کنار باشگاه مس کرمان ابراز افتخار کرد وافزود: با اینکه این مجموعه کرمانی نمی‌باشد اما از اینکه به جوانان ورزشکار و کرمانی خدمات ارائه می‌کند بسیار خوشحال وخرسند می‌باشد.

پس از این مراسم، برخی از اعضای هیات فوتبال کرمان از آقای ناظمی از مربیان و پیشکسوتان فوتبال کرمان و عضو تیم ملی پیشکسوتان و همچنین خانم‌ها نرجس و نجمه کریمی دو بازیکن کرمانی تیم ملی فوتسال تقدیر کردند.

رونمایی از پیراهن تیم فوتسال دختران کویر مس که در این فصل از بازی‌های لیگ برتر تحت پوشش باشگاه مس کرمان به میدان می‌رود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که دختران شایسته این تیم نیز دو پیراهن تیم خود را به آقایان قرایی و توحیدی اهدا کردند.

پس از این مراسم در کلیپی از تمرینات سنگین تیم فوتبال مس در شمال برای بازی‌های لیگ یک گزارشی ارائه شد و پس از آن آقای محی‌آبادی از هنرمندان طنز کرمانی به اجرای برنامه پرداخت که بسیار بااستقبال حاضرین روبرو شد.

در ادامه به مناسبت روز خبرنگار از ورزشی نویسان کرمانی از سوی باشگاه مس و هیات فوتبال تقدیر به عمل آمد.

ودر نهایت در مراسمی شکیل از سه کیت پیراهن تیم فوتبال مس کرمان در این فصل با مراسم آتش بازی رونمایی شد تا در شبی بسیار شاد و دلنشین و کلی آرزوهای خوب، تیم فوتبال مس کرمان به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور بدرقه شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو